BADANIA | 04 stycznia 2024

Polska Izba Artykułów Promocyjnych bada branżę artykułów promocyjnych

Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) przeprowadziła badania branży artykułów promocyjnych w Polsce i opublikowała dwa raporty "Kondycja branży artykułów promocyjnych w Polsce" oraz „Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe”. To pierwsze badania poświęcone w całości branży artykułów promocyjnych w Polsce.  

Udostępnij:

Badania zostały przeprowadzone wśród uczestników rynku reklamowego BTL i miały na celu dokładne zbadanie kondycji branży artykułów promocyjnych w Polsce na przestrzeni ostatnich dwóch lat. W raportach przedstawiono aktualny stan rynku oraz zidentyfikowano najważniejsze problemy i wyzwania, z jakimi branża musi się mierzyć w kontekście zmian gospodarczo-politycznych. Ponadto omówiono korzyści i wpływ artykułów promocyjnych na skuteczne działania marketingowe oraz rynkowe trendy i oczekiwania marketerów planujących kampanie marketingowe.

 „Nasza inicjatywa badawcza miała na celu dostarczenie rzetelnych informacji o kondycji branży artykułów promocyjnych w Polsce. Mamy nadzieję, że oba raporty będą wartościowym źródłem wiedzy dla przedsiębiorców, ich Klientów oraz wszystkich zainteresowanych dynamicznym rozwojem tego sektora rynku.” – Paweł Wielkopolan, dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Badania przeprowadziła firma badawczo-technologiczna SoftArchitect na zlecenie PIAP
w dniach 24.09-6.10.2023 z zastosowaniem ankiety empatycznej (Onfly EQ).
Próba badawcza N=69 objęła reprezentantów agencji reklamowych, producentów importerów oraz ich podwykonawców.

Całe raporty można pobrać na stronie internetowej Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
(
link do raportów)

Polska Izba Artykułów Promocyjnych
ul. Święty Marcin 29/8 61-806 Poznań
NIP: 5222842937
REGON: 140900028
KRS: 0000274263
Sąd rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego