Blog

| 29 lipca 2024

Przewodnik po technologiach nadruku na torbach papierowych

Torby papierowe z nadrukiem stanowią eleganckie i ekologiczne rozwiązanie dla firm poszukujących efektywnych sposobów promocji swoich produktów i usług.

| 13 maja 2024

Odblaski rowerowe - jako forma reklamy

Odblaski na rower są kluczowe dla bezpieczeństwa, zapewniając widoczność w warunkach słabej widoczności i redukując ryzyko wypadków. Dodatkowo, umieszczenie logo na odblaskach stanowi doskonałą reklamę, promując markę w praktyczny sposób. Możliwość umieszczenia logo na opakowaniu zwiększa widoczność marki, zachęcając do dalszego czytania.

 

| 24 kwietnia 2024

Jak wybrać idealny upominek biznesowy: Kluczowe kroki i kryteria

Prezent biznesowy - to upominek wręczany klientom, pracownikom lub dostawcom/partnerom.

| 27 września 2023

Jak zaprojektować idealny nadruk na kubku reklamowym?

Odkryj sekrety tworzenia perfekcyjnego nadruku na kubkach reklamowych. Od wyboru kolorów po umiejscowienie logotypu, poznaj sprawdzone techniki projektowania i podbij rynek swoimi kubkami!

ARTYKUŁ BRANŻOWY | 30 maja 2023

Widoczność jako główne wyzwanie marketingu internetowego. Jak ją zwiększać?

Wyzwaniem w marketingu internetowym jest dotarcie do potencjalnego klienta w chwili, kiedy jest gotowy do podjęcia decyzji zakupowej. Wyzwanie to można rozumieć dwojako. Z jednej strony nasza oferta powinna być dostępna dla klientów poszukujących konkretnych produktów i usług, z drugiej naszym celem powinno być zaistnienie w świadomości potencjalnego klienta i zachęcenie go do działania.

ARTYKUŁ BRANŻOWY | 11 kwietnia 2023

AI zmienia content marketing.

Content marketing to dziedzina, która rozwija się wraz z postępem technologicznym. Jednym z największych wpływów na content marketing ma sztuczna inteligencja (AI), która może pomóc w tworzeniu, dystrybucji i analizie treści. W tym artykule omówimy, jak AI zmienia content marketing i jak firmy mogą wykorzystać te zmiany do poprawy swojej strategii marketingowej.
 

| 26 marca 2023

SUCCES, czyli 6 cech, które sprawiają, że reklama jest dobra

Czy miarą dobrej reklamy jest jej wpływ na wyniki sprzedażowe? W świecie medialnego szumu, gdzie wszyscy konkurują o uwagę odbiorców, wydaje się, że dzisiaj sukcesem jest już fakt, że reklama zostałam zauważona. Jak więc tworzyć komunikaty reklamowe, które przykują uwagę naszych potencjalnych klientów?  
Jeszcze kilka lat temu podział kanałów komunikacji wydawał się prosty. Wystarczyło rozróżnienie na ATL i …

| 02 lutego 2023

Jak projektować materiały reklamowe z poszanowaniem prawa autorskiego

Grafiki zaprojektowane do e-mailingów wykorzystują materiał ilustracyjny z bezpłatnych banków zdjęć bez przestrzegania zasad darmowej licencji. Zdjęcia na profilach społecznościowych publikowane są z adnotacją „źródło: Google”. Wizerunek postaci z bajki pojawia się na firmowym kubku. Problemy wynikające z łamania praw autorskich w większości przypadków nie są działaniem umyślnym. Mają swoje źródło w niewiedzy. Jak więc tworzyć materiały reklamowe z poszanowaniem …

| 02 stycznia 2023

Trampolina do budowania wartościowych relacji biznesowych

Jak i gdzie nawiązywać wartościowe relacje biznesowe? W jaki sposób efektywnie wykorzystać ich siłę? Odpowiedzi na te pytania znają wieloletni członkowie PIAP, z którymi rozmawiała Monika Bartnik. 

„Biznes to relacje między ludźmi, nie liczby. Gdyby było inaczej, najbogatsi byliby matematycy”. Tak o relacjach w biznesie zwykł mawiać Jan Kulczyk. Trudno się z tym nie zgodzić. Aktywność biznesowa opiera się w …

1
Polska Izba Artykułów Promocyjnych
ul. Święty Marcin 29/8 61-806 Poznań
NIP: 5222842937
REGON: 140900028
KRS: 0000274263
Sąd rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego