Blog
| 27 listopada 2024
Personalizacja w świecie smaków – czym możesz poczęstować swojego klienta?
Współczesny świat biznesu to arena, w której uwagę klientów i partnerów zdobywa się nie tylko doskonałą ofertą, ale także relacjami opartymi na emocjach i pozytywnych doświadczeniach. Upominki biznesowe stały się ważnym narzędziem w budowaniu tych relacji, a wśród nich szczególne miejsce zajmują gadżety kulinarne i słodycze reklamowe. Ich potencjał wzrasta jeszcze bardziej, gdy dodamy do …
| 13 maja 2024
Odblaski rowerowe - jako forma reklamy
Odblaski na rower są kluczowe dla bezpieczeństwa, zapewniając widoczność w warunkach słabej widoczności i redukując ryzyko wypadków. Dodatkowo, umieszczenie logo na odblaskach stanowi doskonałą reklamę, promując markę w praktyczny sposób. Możliwość umieszczenia logo na opakowaniu zwiększa widoczność marki, zachęcając do dalszego czytania.
ARTYKUŁ BRANŻOWY | 30 maja 2023
Widoczność jako główne wyzwanie marketingu internetowego. Jak ją zwiększać?
Wyzwaniem w marketingu internetowym jest dotarcie do potencjalnego klienta w chwili, kiedy jest gotowy do podjęcia decyzji zakupowej. Wyzwanie to można rozumieć dwojako. Z jednej strony nasza oferta powinna być dostępna dla klientów poszukujących konkretnych produktów i usług, z drugiej naszym celem powinno być zaistnienie w świadomości potencjalnego klienta i zachęcenie go do działania.
ARTYKUŁ BRANŻOWY | 11 kwietnia 2023
AI zmienia content marketing.
Content marketing to dziedzina, która rozwija się wraz z postępem technologicznym. Jednym z największych wpływów na content marketing ma sztuczna inteligencja (AI), która może pomóc w tworzeniu, dystrybucji i analizie treści. W tym artykule omówimy, jak AI zmienia content marketing i jak firmy mogą wykorzystać te zmiany do poprawy swojej strategii marketingowej.
| 26 marca 2023
SUCCES, czyli 6 cech, które sprawiają, że reklama jest dobra
Czy miarą dobrej reklamy jest jej wpływ na wyniki sprzedażowe? W świecie medialnego szumu, gdzie wszyscy konkurują o uwagę odbiorców, wydaje się, że dzisiaj sukcesem jest już fakt, że reklama zostałam zauważona. Jak więc tworzyć komunikaty reklamowe, które przykują uwagę naszych potencjalnych klientów?
Jeszcze kilka lat temu podział kanałów komunikacji wydawał się prosty. Wystarczyło rozróżnienie na ATL i …