
TARGI | 02 lutego 2024
OOH magazine z katalogiem targowym PROMO SHOW
Nowy OOH magazine, to wywiady z top dyrektorami i jubileuszowe rozmowy z przedstawicielami branży reklamowej, a także kompendium branżowych nowości, eksperckich case study i felietonów. Dodatkowo bazę wiedzy uzupełnia katalog targowy PROMO SHOW.
Numer otwiera wywiad z firmą Headwear Professionals, która świętuje swoje 50-lecie działalności. Marcin i Michał Matwiejczyk mówią o początkach i rozwoju marki, relacjach z klientami, flagowych produktach i planach na przyszłość. Na łamy magazynu zaproszono także przedstawicieli największych marek i firm, jak AVON, Starbucks Polska, Jack Wolfskin Poland czy Coca-Cola HBC Polska. Nie zabrakło Jubileuszy Wystawców targów – w wielu inspirujących rozmowach mówią o budowaniu biznesów w branży reklamowej, największych wyzwaniach i kamieniach milowych, z którymi przyszło się mierzyć.
Kto szuka więcej inspiracji marketingowych koniecznie musi zajrzeć do katalogu targowego, no i oczywiście pojawić się na lutowych targach PROMO SHOW. A będzie to, po raz kolejny, edycja wyjątkowa. Rok temu była to impreza na blisko 210 wystawców dla ponad 8000 zwiedzających z 47 krajów.
W tym momencie na PROMO SHOW swoją obecność potwierdziło już ponad 270 wystawców. Wydarzenie skupia propozycje od dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy, druku na tekstyliach i znakowania gadżetów reklamowych.
PROMO SHOW odbędzie się 14-15 lutego 2024 r. w EXPO XXI Warszawa. Trwa bezpłatna rejestracja na targi – kto jeszcze się nie zarejestrował, może to zrobić na TUTAJ.
Nowy numer i katalog targowy można pobrać TUTAJ.