
CZŁONKOWIE | 25 kwietnia 2023
Kubota S.A. nowym członkiem PIAP
Do grona firm zrzeszonych w PIAP dołączyła spółka Kubota S.A., marka oferująca m.in. personalizowane klapki.
Początki Kuboty sięgają 1994 roku, kiedy sprowadzane do Polski klapki na wielką skalę pojawiały się w polskich domach.
Po prawie 20 latach nieobecności na rynku, kultowe klapki powróciły w wielkim stylu. Reaktywacja marki w 2018 roku na nowo uruchomiła dynamiczną machinę sprzedaży oraz zainteresowania klientów. Powrót na rynek ikonicznych klapków Kubota był możliwy dzięki współpracy z jej założycielami, Dorotą i Wiesławem Michalskimi oraz Piotrem Krawczykiem.
– Mimo sięgania do samych korzeni, przywrócenie marki do życia wymagało dostosowania się do zupełnie nowych wymagań rynku i skonfrontowania dobrze znanego produktu ze świeżymi potrzebami odbiorców. W odpowiedzi na nie, poza standardową kolekcją dostępną dla wszystkich klientów, stworzyliśmy usługę personalizacji klapków, z której mogą skorzystać nasi kontrahenci – firmy oraz agencje marketingowe – mówi Alina Sztoch, CEO Kubota S.A. – Obecnie oferta B2B jest poszerzana o nowe grupy produktowe, a nasz zespół dba nie tylko o różnorodność modeli i kolorów, ale i rozpiętość cenową. Dołączenie do PIAP to dla nas kolejny ważny krok w rozwoju marki, otwierający nowe możliwości – podsumowuje Alina Sztoch.
Od momentu reaktywacji spółka nie przestaje otwierać się na potrzeby zarówno indywidualnych odbiorców, jak i sektora reklamowego – usługę personalizacji klapków Kubota zaoferowała swoim klientom jako pierwsza firma w Polsce.
– Przez ostatnie lata funkcjonowania marki Kubota na rynku, w ramach usługi personalizacji zrealizowaliśmy współpracę z największymi brandami, wśród których
znalazły się m.in. Coca-Cola, LOT, RadioZet, mBank oraz Pracuj.pl – mówi Joanna Kwiatkowska, Vice CEO oraz Sales Director Kubota S.A.
Do czynników, które decydują o wyborze takiego gadżetu reklamowego jak personalizowane klapki jest ich uniwersalność i użyteczność, bez względu na to, czy osobą obdarowywaną jest pracownik firmy, czy jeden z najważniejszych klientów.
– Proces realizacji zamówienia jest bardzo szybki (do 14 dni), a Kubota zapewnia stworzenie projektu, wykonanie programu nadruku i wyprodukowanie klapków, korzystając z własnej linii customizacyjnej – podsumowuje Wojciech Brzeski, Sales Manager of Custom Products.
W ramach usług personalizacji Kubota obecnie oferuje swoim klientom aż trzy modele klapków – Kubota Rzep, Kubota Basenowe Basic, a już niebawem dołączy do nich atrakcyjna wariacja, klapki Basenowe na Rzep z własną grafiką, logo lub zdjęciem, a realizacja zamówienia będzie możliwa już od 50 par, w zależności od wybranego modelu.