Tegorocznę
ofertę wystawców obejrzę
tysię
ce profesjonalnych zwiedzaję
cych z kraju i zagranicy. Zarówno organizatorzy, jak i wystawcy przygotowuję
dla nich liczne atrakcje, obejmuję
ce pokazy, warsztaty, prezentacje nowości oraz konkursy. W ramach targów już po raz trzeci odbędzie się między innymi prestiżowy konkurs dla branży ekspozytorów PoS SuperstarPOLAND, organizowany przez wydawnictwo Display Verlags GmbH oraz Międzynarodowe Targi Poznaśskie.
11 marca 2008 roku, w dniu poprzedzaję
cym targi OUTDOOR EXPO, odbędzie się II Konferencja z cyklu Akademia Zarzę
dzania Barwę
, organizowana przez wydawnictwo Polski Drukarz oraz MTP. Konferencja będzie poświęcona zagadnieniom zwię
zanym z kontrolę
barwy przy produkcji materiałów reklamowych, które powstaję
z wykorzystaniem zarówno druku cyfrowego, jak i offsetu oraz sitodruku. Uzupełnieniem konferencji będzie sesja warsztatowa, która odbędzie się 12 marca, na stoisku wydawnictwa Polski Drukarz.
W pierwszym dniu targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2008, tj. 12 marca, odbędzie się seminarium pt. "Magia WIELKIEGO FORMATU. Omówienie najnowszych rynkowych tendencji w cyfrowym druku wielkoformatowym", organizowane przez firmę Hewlett-Packard. Wśród prelegentów wystę
pię
m. in. Simon Goldsack (HP ColorSpan) oraz Lucien Moons (HP Graphics Arts Marketing Manager CEEE).
Wiele atrakcji dla zwiedzaję
cych przygotowuje jak co roku wydawnictwo European Media Group – wydawca czasopism VISUAL COMMUNICATION i PRINT & PUBLISHING. Wydawnictwo zaprezentuje zaawansowane rozwię
zania w zakresie komunikacji wizualnej oraz najnowsze narzędzia poligraficzne i reklamy out-of-home. Na stoisku będzie można zobaczyę tablice diodowe, ekrany bezszwowe oraz lokalnę
sieę digital signage przygotowane przez partnerów wydawnictwa - firmy Trias i GIG. Oprócz tego cyklicznie odbywaę się będę
nietypowe pokazy aplikacji samochodowych, połę
czone z elementem rywalizacji, także wśród publiczności. Jak zapewnia firma Hesperus, nie ladę
niespodziankę
będę
również oklejane pojazdy! Z kolei niespotykane formy i futurystyczne kształty pokaże Studio 55 i drukarnia PrintCenter. śę
czę
c techniki druku na tekstyliach oraz pneumatyczne figury ekspozycyjne, obie firmy wyeksponuję
całe bogactwo tej formy komunikacji o charakterze zewnętrznym, jak i wewnętrznym.