Wydawnictwa PIAP:

2 września 2021 08:27

GAZETA PIAP 20/2021

Nowy numer Gazety PIAP obfituje w tematy szczególnie ważne dla rynku reklamowego. Jedną z najgorętszych kwestii są podwyżki cen upominków, które jak efekt motyla, są pokłosiem kryzysu pandemicznego, problemów z kontenerami z Chin i całej wiązki innych czynników, które złożyły się na trudną sytuację. Importerzy i producenci wykorzystali już wszystkie możliwości obrony ceny. Niebawem większość z nich podniesie cenniki, dlatego ważne jest, żeby wszyscy uczestnicy rynku mieli świadomość złożoności kontekstu i wszelkich uwarunkowań, które do tego doprowadziły. Większość firm przygotowuje się już do gorącego, przedświątecznego okresu, dlatego szczególnie polecamy wysoce merytoryczny wywiad ze specjalistą w obszarze SEM, Krzysztofem Marcem, który podpowiada jak zdobyć przewagę w Internecie. On-line stał się niekwestionowanym królem komunikacji w czasie pandemii, dlatego pytamy ekspertów jak organizować profesjonalne webinary i wspólnie zastanawiamy się, czy wirtualny kuzyn wyprze szkolenia stacjonarne.


zobacz więcej pobierz zobacz online
1 maja 2021 11:58

GAZETA PIAP 19/2021

Wiosna. Większość firm niczym zawodowi surferzy wskakuje na kolejną pandemiczną falę, nauczyliśmy się z nimi żyć, ujarzmiać, wykorzystywać, walczyć z żywiołem, wygrywać. W branży reklamowej czuć optymizm! Rząd po kilkunastu latach działań lobbingowych PIAP, podniósł limit na nieodpłatne przekazywanie upominków bez konieczności prowadzenia ewidencji, z 10 zł na 20 zł. Jest szansa na większe zainteresowani materiałami promocyjnymi w tym przedziale cenowym, zwłaszcza, że klienci końcowi doceniają ten ruch, jako szansę na większe możliwości wyboru i lepszą jakość. Po więcej szczegółów zapraszamy na kolejne strony.


zobacz więcej pobierz zobacz online
11 stycznia 2021 10:08

KATALOG PIAP 2021

Nowa edycja katalogu PIAP to zbiór profesjonalnych uczestników rynku reklamowego. W nowej rzeczywistości starajmy się współpracować i pomagać sobie nawzajem. Pamiętajmy, że życie nie stanęło w miejscu, nie ma pauzy, więc z optymizmem sięgajmy w przyszłość. Rynek zweryfikuje nas i rozliczy, dlatego działajmy najlepiej jak potrafimy tworząc dobre kampanie, projekty i rzeczy. Katalog powstaje w momencie, w którym Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna kampanię promocyjną na rzecz upominków reklamowych pod hasłem : Odmrażamy upominki reklamowe, w której będziemy promować produkty jako #SuperRzecz-y. Mam nadzieję, że nasze wysiłki, starania i działania przyczynią się do pobudzenia działów marketingu i marketerów, aby uzmysłowić im jak istotne są relacje, a w nich różne „rzeczy” w domyśle upominki reklamowe, produkty i gadżety, które tworzymy i z których korzystamy w ciągu roku.


zobacz więcej pobierz zobacz online
3 stycznia 2021 10:14

GAZETA PIAP 18/2021

Ten numer Gazety PIAP miał być już bez celebryty w koronie, ale niestety nowa rzeczywistość tak mocno daje się we znaki, że tematy, chcąc nie chcąc, krążą wokół tego, jak poukładać pracę w dobie pandemii. Po raz kolejny, oby ostatni, chcemy dostarczyć Państwu praktycznych informacji m.in. o tym, jak zorganizować bezpieczną pracę w biurze, jak zarządzać pracą zdalną, jak wygląda rynek nieruchomości biurowych i jaka jest jego przyszłość, jak prowadzić sprzedaż i komunikację z klientem zupełnie on-line. Wracamy także do tematu targów branżowych, które jako namiastka „normalności” czekają w blokach startowych. Dowiecie się także co nieco o nowej kampanii PIAP, która już niebawem będzie skutecznie odmrażać upominki reklamowej, po czasie gospodarczej, ogólnej stagnacji.


zobacz więcej pobierz zobacz online
1 września 2020 07:52

GAZETA PIAP 17/2020

Pandemia koronawirusa dla wszystkich firm z branży stała się potężnym hamulcem, co do tego nie ma wątpliwości. Ale wiele firm w branży reklamowej czy eventowej w imponujący sposób wykorzystało nieoczekiwaną próbę sił. O tym jaką perspektywę nowych możliwości otworzyła społeczna kwarantanna, jak zmieniła relacje między uczestnikami rynku, jakie innowacyjne narzędzia rozwinęła, przeczytacie w najnowszym numerze Gazety. Sytuacja związana z epidemią wymusiła dużo nagłych zmian, ale w przestrzeni biznesu zachodzą też subtelniejsze ewolucje, wynikające m.in. z przeobrażeń społecznych. W numerze zastanawiamy się więc, jak zmienia się podejście m.in. do upominków reklamowych. Przyglądamy się także roszadom biznesowym, które w czasie pandemii wzmocniły szczególnie niektóre branże, bo warto wiedzieć gdzie najintratniej poszukać potencjalnego zleceniodawcę.


zobacz więcej pobierz zobacz online
1 maja 2020 08:08

GAZETA PIAP 16/2020 WYDANIE ONLINE

Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw. Branża artykułów promocyjnych mocno odczuła jego niszczycielską siłę, jednak już od pierwszych obostrzeń narzucanych przez rząd zaczęła intensywne działania. Nowy numer Gazety PIAP jest skoncentrowany na bieżących problemach całego rynku reklamy. Dowiecie się w nim jakie działania podjęła Izba w imieniu całej branży, jakie wsparcie płynie z Tarczy Antykryzysowej, jakie wypowiedzenie dla pracownika może zmniejszyć skutki kryzysu, a także o niesamowitej akcji #SuperBohater.Koniec kwietnia przynosi jeszcze umiarkowany optymizm, ale agencja DDB w swojej analizie przewiduje, że ludzie po epidemii będą chcieli odreagować, poczuć wolność, nadrobić zaległości towarzyskie.


zobacz więcej pobierz zobacz online
2 stycznia 2020 08:39

KATALOG PIAP 2020

Szanowni Państwo, Na przekór magii cyfr, świętujemy już 13. edycję katalogu PIAP! Z roku na rok PIAP staje się silniejszy, dzięki nowym członkom, coraz większemu zaangażowaniu firm oraz świeżym pomysłom na rozwój. Izba skupia się mocno na integracji firm członkowskich, co owocuje większą konsolidacją w stowarzyszeniu i staje się impulsem do ciekawych inicjatyw. W minionym roku PIAP po raz kolejny stanął do walki o podniesienie limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków. Od lat jest to jeden z najważniejszych postulatów w branży. Swoje racje PIAP przekazał w piśmie do Podsekretarza Stanu Pawła Gruza, z prośbą o uwzględnienie ich w konsultacjach podatkowych.


zobacz więcej pobierz zobacz online
2 stycznia 2020 08:34

GAZETA PIAP 15/2020

Po pracowitym końcu roku w branży już mamy pracowity początek. Jak świeże bułeczki wychodzą z drukarń nowe katalogi specjalnie na sezon targowy, nowe oferty, strategie. W PIAPie także dużo nowego, oprócz kolejnych firm członkowskich, rodzą się świeże pomysły m.in. na rozwiązanie kwestii uciążliwych przepisów dotyczących nieodpłatnego przekazywania upominków. O tym, że przedsiębiorcy muszę podążać na smyczy prawa wszyscy wiemy. W gazecie znajdziecie więc Państwo informacje jakie regulacje obowiązują w zakresie sprzedaży produktów w opakowaniach.


zobacz więcej pobierz zobacz online
1 września 2019 12:01

GAZETA PIAP 14/2019

We wrześniu cała branża reklamowa pracuje już na pełnych obrotach. Skończył się czas urlopów, klienci planują święta, eventy, szkolenia, tworzą plany marketingowe już na kolejny rok, a co za tym idzie – szukają upominków. Pracowita jesień to na tym rynku norma, żniwa pełną parą. Dorzucamy do tego kilka stron inspiracji i branżowej wiedzy, która, mamy nadzieję, wzbogaci Państwa w tym intensywnym okresie. Polecamy artykuł dotyczący raportu Advertising Speciality Institute, a w nim ciekawe wnioski na temat amerykańskiego rynku upominków, i nie tylko. Coraz ważniejszym argumentem zakupowym staje się ekologia, zwłaszcza w kontekście zmieniającego się prawa unijnego. Podpowiadamy jakie są alternatywy dla plastiku i szukamy eko-możliwości w branży reklamowej. Zaglądamy też na północ, żeby sprawdzić czy upominki są ważnym narzędziem promocyjnym dla Skandynawów.


zobacz więcej pobierz zobacz online
1 maja 2019 08:43

GAZETA PIAP 13/2019

Jak wiosna, rozkwitamy dla Państwa nowym numerem Gazety PIAP, który zaowocował treściwą merytoryką! Ważnym tematem z punktu widzenia rozwoju sprzedaży jest galopujący e-commerce. Prześwietlając dynamikę tego sektora sprzedażowego, staramy się odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób może wpłynąć na branżę upominków reklamowych. Szukając dróg ekspansji zagranicznej, zaglądamy na kontynent afrykański i sprawdzamy jakie są szanse i zagrożenia dla eksportu materiałów reklamowych właśnie do państw Afryki.Monitorujemy kwestię transportu ADR, a więc produktów potencjalnie niebezpiecznych, których dostarczania nie podejmują się popularne firmy kurierskie. Stwarza to problem dla niektórych firm z branży, które np. dystrybuują zapalniczki reklamowe.


zobacz więcej pobierz zobacz online
4 stycznia 2019 11:40

KATALOG PIAP 2019

Upominki biznesowe, choć często niepozorne, budują relacje z klientami, tworzą świadomość marki oraz kreują jej wizerunek, a przy tym są atrakcyjnym nośnikiem komunikatów reklamowych. Bywają także znakomitym narzędziem motywowania pracowników i budowania lojalności u partnerów biznesowych. Należy pamiętać, że jakość wręczanych upominków symbolizuje jakość relacji, jaką chce się zbudować z osobą obdarowywaną. Warto zatem stawiać tylko na najlepszych producentów, dystrybutorów i agencje reklamowe, dla których obok zysku finansowego ważne jest budowanie wartościowych relacji. Więcej informacji na temat m.in. okoliczności wręczania gadżetów reklamowych, ich jakości i trwałości oraz celów do osiągnięcia za ich pomocą, znajdą Państwo w najnowszym badaniu jakościowym, które zostało zrealizowane w 2018 roku przez IPSOS na zlecenie PIAP – „Percepcja upominków reklamowych 2018”.


zobacz więcej pobierz zobacz online
31 grudnia 2018 12:04

GAZETA PIAP 12/2019

W najnowszym numerze Gazety PIAP jak zwykle praktyczna pigułka informacji branżowych. Dowiecie się między innymi o mocnym akcencie lobbingowym Izby, która po raz kolejny staje do walki o zwiększenie limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków reklamowych, a także o ciekawej propozycji misji na targi do Hongkongu. W numerze także palący temat procedur reklamacyjnych, które dla polskich agencji reklamowych, będących w środku łańcucha dystrybucyjnego, są prawdziwą zmorą biznesowej codzienności. Co więcej, sytuacja przekłada się na wizerunek całej branży upominków reklamowych. Wychodząc poza granice, prześwietlamy belgijski rynek reklamowy a także informujemy o nowym, restrykcyjnym prawie dotyczącym opakowań, które od nowego roku zaczyna obowiązywać w Niemczech.


zobacz więcej pobierz zobacz online
1 września 2018 13:52

GAZETA PIAP 11/2018

Nowy numer gazety PIAP to potężna dawka branżowych nowinek. Wiele emocji budzą przewidywania ekonomistów i polityków o konieczności wejścia Polski do strefy euro. Na łamach gazety rozważamy jak te zmiany mogą wpłynąć na rynek artykułów promocyjnych. Spoglądamy także w kierunku półwyspu Iberyjskiego, prześwietlając trudną sytuację lokalnej branży upominków. Kryzys dotknął również nasz rodzimy sektor gadżetów odblaskowych, któremu unijne restrykcje zgotowały niełatwą drogę, pełną procedur, niemożliwą do pogodzenia z potrzebami rynku. Nieco jaśniej rysuje się sytuacja upominków reklamowych w obszarze coraz bardziej modnego Employer Brandingu, okazuje się, że obdarowywanie pracowników to mocny trend w firmach. Ruszyliśmy także w poszukiwaniu inspirujących przykładów kampanii reklamowych z upominkiem w roli głównej.


zobacz więcej pobierz zobacz online
1 maja 2018 08:29

GAZETA PIAP 10/2018

Badania marketingowe precyzują potencjał rynku i firm, pozwalając podejmować trafne decyzje i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Opieranie się na własnej intuicji jest często strzelaniem w ciemno i mimo najlepszej znajomości rynku w codziennej rutynie łatwo minąć się z głównym nurtem. PIAP po raz pierwszy zrealizował profesjonalne i bardzo szczegółowe badania rynku artykułów promocyjnych. Firmy członkowskie mają wgląd do wyczerpującego raportu przygotowanego przez Ipsos, firmę realizującą analizę branży. Na temat ciekawych wniosków piszemy na łamach Gazety PIAP, gdzie dowiecie się w jakich segmentach drzemie największy potencjał, na co zwracają uwagę odbiorcy upominków i dlaczego pracownicy firm nie cenią materiałów reklamowych. Poza tym dużo o planowanych zmianach np. w kodeksie pracy, o modnym intranecie a także o potencjale rynku rosyjskiego. Zapraszamy do lektury!


zobacz więcej pobierz zobacz online
12 stycznia 2018 14:45

KATALOG PIAP 2O18

Za nami dziesiąty, jubileuszowy rok istnienia PIAP. Niezmiernie cieszę się, że mogę nakreślić te kilka słów do kolejnej edycji Katalogu PIAP, który obejmuje grupę zrzeszonych dostawców i agencji. Chciałabym odnieść się do hasła z okładki niniejszego katalogu, które bardzo trafnie oddaje to, czym jest i chce być PIAP. Oceanem upominków są nasi dostawcy i agencje, które w gąszczu produktów, możliwości i ciągle rozwijających się technologii starają się wyróżnić i zaprezentować produkty spełniające oczekiwania Klientów, dostosować je do specyfiki branży, w której pracują, czy dopracować wymienione elementy oraz możliwości do konkretnego przedsięwzięcia. To dopasowanie i pomoc rozumiem jako utrzymanie relacji i zaufanie, jakim darzą się wszystkie strony. To nie jest łatwe zadanie. Tworzymy zwartą organizację, która stara się ulepszyć rynek reklamowy w Polsce, zunifikować go i zbadać. Niniejsze wyzwania to plany na ten rok.


zobacz więcej pobierz zobacz online
29 grudnia 2017 09:19

GAZETA PIAP 9/2018

Szanowni Państwo! Zdaniem wielu ekspertów 2018 rok może okazać się przełomowym dla polskiej i światowej gospodarki. Zmiany w przepisach unijnych, zacieśnianie współpracy transatlantyckiej, rosnący potencjał azjatyckich gospodarek sprawia, że nawet na sprawy lokalne musimy patrzeć z perspektywy globalnej. Dlatego powierzamy w Państwa ręce teksty o “Egzotycznych Gigantach”, gdzie przyglądamy się rynkom amerykańskiemu i chińskiemu. W dalszej kolejności zaglądamy na niektóre rynki europejskie, w artykule “Mniej bogatych, więcej średniaków”. Zmiany zachodzą nie tylko na rynku. Także w tym numerze dużo miejsca poświęcamy nowym przepisom unijnym dotyczącym ochrony danych osobowych.


zobacz więcej pobierz zobacz online
31 sierpnia 2017 15:35

GAZETA PIAP 8/2017

Szanowni Państwo! Lato to przede wszystkim czas ładowania akumulatorów. Chwila wytchnienia może okazać się potrzebna gdy tuż za rogiem czeka na nas moc nowych wyzwań. Kalendarz wydarzeń targowych rośnie w oczach, między innymi dzięki takim inicjatywom jak Promo Show Professional. Dużo uwagi w letnim numerze poświęcamy dobrym praktykom w zakresie wystawiennictwa i w szczególności polecamy wywiady z ekspertami znającymi branżę od podszewki. Sporą dawkę pożytecznej wiedzy zawiera w sobie wywiad dotyczący Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Mamy nadzieję że materiał rozwieje nieco wątpliwości, które narosły w ostatnim czasie. W letnim numerze gazety PIAP zastanawiamy się także jak ugryźć zagraniczny tort i zdobyć nowych klientów. Wartościowe wskazówki znajdziemy nie tylko w tym materiale. Tradycyjnie, nie mogło zabraknąć rozmowy z klientem końcowym. Okazuje się że branża IT może być szczególnie łasa na atrakcyjne upominki...


zobacz więcej pobierz zobacz online
5 maja 2017 12:17

GAZETA PIAP 7/2017

Szanowni Państwo! Z nieskrywaną radością przekazujemy w Państwa ręce nowy, wiosenny numer gazety PIAP. Zależy nam, aby nasz tytuł nie tylko integrował ekspertów i pracowników branży artykułów promocyjnych, lecz także by stanowił źródło pożytecznej wiedzy i inspiracji. Nawiązując do 10-lecia Izby pytamy jej członków o przyszłość rynku i kondycję branży. Podejmując temat zmian w prawie pracy zwracamy uwagę na rosnące koszty zatrudnienia. W wiosennym numerze pochylamy się także nad rosnącą liczbą pracowników z Ukrainy, mających stanowić remedium na coraz większy brak rąk do pracy. Pytamy eksperta, Guillaume Abou, twórcę i dyrektora firmy 656 Editions o przyszłość branży wystawienniczej. Analizujemy tematy rekomendacji pracowniczych i przyglądamy się sublimacji, jednej z najbardziej popularnych metod znakowania artykułów promocyjnych i upominków. Z radością witamy skąpane w słońcu długie dni, mając nadzieję że lektura naszej gazety będzie stanowić dla Państwa przyjemność.


zobacz więcej pobierz zobacz online
4 stycznia 2017 08:05

KATALOG PIAP 2017

Szanowni Państwo, Tak się pięknie złożyło, że wydanie 10. edycji Katalogu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych zbiegło się w czasie z jubileuszem dziesięciolecia istnienia Izby na rynku. Perspektywa tych 10 lat pozwala nam podsumować rozwój PIAPu, którego odzwierciedleniem jest chociażby Katalog firm członkowskich. To w tej publikacji najlepiej widać, że Izbę tworzą prężne i profesjonalne firmy, dzięki którym możemy wspólnie piąć się do góry. Dziękuję Członkom PIAP za udział w udoskonalaniu naszego wspólnego, reklamowego podwórka, za 10 lat niezwykłych inicjatyw, spotkań i kreatywnych pomysłów. Niniejszy Katalog po raz 10 już jest obrazem branży artykułów promocyjnych oraz praktycznym przewodnikiem i skutecznym narzędziem dla pracowników działów marketingu.


zobacz więcej pobierz zobacz online
29 grudnia 2016 12:01

GAZETA PIAP 6/2017

10 lat to piękna perspektywa, z której można zobaczyć rozwój rynku i organizacji. Horyzont jest na tyle szeroki, że można ujrzeć całe mnóstwo inspirujących wydarzeń, zmian, inicjatyw, a przede wszystkim ludzi, którzy za tym stoją. PIAP przez to dziesięciolecie udowodnił, że wytrwałość, współpraca i dobrze określone cele, przynoszą niezwykłe owoce. Zebrało nam się na wspomnienia i u progu tego pięknego jubileuszu chcemy opowiedzieć Wam trochę, co udało się zrobić i zmienić, dzięki wspólnej inicjatywie firm członkowskich. Oprócz urodzinowych sentymentalnych, retrospekcji wokół magicznej cyfry 10, znajdziecie w gazecie PIAP jak zwykłe sporą dawkę mocnej merytoryki. Przeczytacie o prawie autorskim (ważny temat w reklamie!), o tampodruku, o storytellingu, o kierunkach rozwoju marketingu zintegrowanego.


zobacz więcej pobierz zobacz online
25 sierpnia 2016 13:55

GAZETA PIAP 5/2016

Sytuacja polityczna coraz częściej dotyka przedsiębiorców. Jest jak efekt motyla powodując trzęsienie ziemi na rynku walut, kredytów, ruchu granicznym. Brexit zachwiał poczuciem bezpieczeństwa polskich firm prowadzących interesy z Wielką Brytanią. I chociaż eksperci stronią od czarnych scenariuszy, przewidując długi i żmudny proces wychodzenia z UE, to brytyjska dekoniunktura już stawia pierwsze kroki. O ekonomicznych, handlowych i gospodarczych konsekwencjach możliwego wyjścia wysp z Unii Europejskiej przeczytacie na łamach Gazety PIAP. Ale żeby nie było tak ponuro piszemy także między innymi o tegorocznej perspektywie dotacji dla branży reklamowej, o rewelacyjnych wynikach badania postrzegania upominków reklamowych przez klientów końcowych, o technologiach druku reklamowego, o owocnej współpracy między dostawcami i agencjami. Miłej lektury!


zobacz więcej pobierz zobacz online
4 maja 2016 12:09

GAZETA PIAP 4/2016

Drodzy Czytelnicy! To już piąty numer Gazety PIAP. Od samego początku tworzymy ją w oparciu o Wasze sugestie, uwagi, prośby, bo chcemy, aby tych kilkanaście stron stało się odbiciem problemów, z jakimi spotykacie się na co dzień. Dziękujemy za te opinie i zapraszamy do współtworzenia pisma! Jeśli chcecie żebyśmy zajęli się jakimś ważnym dla Was tematem, poszukujecie odpowiedzi na konkretne pytania związane z prowadzeniem biznesu, napiszcie do nas na adres redakcja@piap-org.pl, a my znajdziemy ekspertów, którzy podpowiedzą Wam możliwe rozwiązania.


zobacz więcej pobierz zobacz online
7 stycznia 2016 14:23

Katalog PIAP 2016

Niezmiernie miło oddać w Państwa ręce najnowszą, dziewiątą już edycję Katalogu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych 2016. Z roku na rok nasz publikacja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród jej odbiorców. Katalog PIAP 2016, w którym znajdą Państwo aktualną bazę firm członkowskich jest niewątpliwie doskonałym źródłem informacji na temat rzetelnych, godnych polecenia firm z branży artykułów promocyjnych. Członkowie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych to profesjonaliści oferujący upominki i usługi reklamowe na najwyższym poziomie. Nasza publikacja zdecydowanie ułatwia pracę działom marketingu w poszukiwaniu ciekawych pomysłów na upominki reklamowe. Katalog został podzielony na trzy części: producenci/importerze, agencje reklamowe oraz media i organizatorzy targów branżowych, na końcu katalogu znajdą Państwo również spis firm wedle głównych kategorii produktów i usług, które nasze firmy oferują.


zobacz więcej pobierz zobacz online
3 stycznia 2016 09:54

GAZETA PIAP 3/2016

Minął rok od wydania pierwszego numeru Gazety PIAP. Na łamach czterech wydań poruszaliśmy tematy ważne dla przedsiębiorców z branży reklamowej - zagadnienia z pogranicza prawa, finansów, podatków, exportu, a nawet psychologii, nieruchomości czy designu. Tak naprawdę świat biznesu obejmuje bardzo szerokie przestrzenie, jest niezwykle pojemny, zahacza o różne dyscypliny wiedzy i dlatego jest taki inspirujący. Dzięki temu Gazeta PIAP może być wielowątkowa, wielowymiarowa. Po raz kolejny przygotowaliśmy dla Państwa porcję newsów z reklamowego podwórka i sporą dawkę wiedzy. Pierwszoplanowym tematem jest oczywiście debata „6 największych barier dla rozwoju biznesu”, która odbyła się w Krajowej Izbie Gospodarczej.


zobacz więcej pobierz zobacz online
31 sierpnia 2015 08:10

Gazeta PIAP 2/2015

Każdy numer Gazety PIAP przygotowujemy tak, żeby obfitował w dużą ilość informacji merytorycznych. Takich, które pomogą Państwu w rozwijaniu biznesu, zainspirują, dadzą sygnał do zmian w przedsiębiorstwie. W trzecim numerze Gazety dowiedzą się Państwo kim jest ABI i dlaczego warto mianować go w swojej firmie, jakie ocenić jakość elektronicznych upominków i jak rozpocząć przygodę z importem. Nasi eksperci opowiedzą Państwu o nowych przepisach prawa restrukturyzacyjnego, podpowiedzą jak efektywnie wypoczywać oraz jak marzenia i nastawienie pomagają w osiąganiu sukcesów. Jednym z ważniejszych tematów bieżącego numeru są wyniki IV badania postrzegania upominków biznesowych przez klienta końcowego. Po raz kolejny pokazują siłę prezentów w działaniach marketingowych firm. Istotnym wnioskiem płynącym z badania jest to, że jakość jest ważniejszą determinantą wyboru niż cena.


zobacz więcej pobierz zobacz online
5 maja 2015 14:16

Gazeta PIAP 1/2015

Zainspiruj się wiosną! Azja jest eksportową potęgą, także na rynku gadżetów reklamowych. To tutaj odbywają się największe targi upominków, tu koszty są stosunkowo niskie, a oferta produktów szeroka i kompleksowa. Kontakty handlowe z państwami azjatyckimi nie są najłatwiejsze, ale działające na polskim gruncie organizacje pomagają w prowadzeniu interesów i znajdywaniu uczciwych kontrahentów. W jaki sposób handlować z Azjatami przeczytacie w artykule „Import z Azji”. We wiosennym numerze Gazety PIAP przygotowaliśmy dla Was porcję informacji na temat zmian w prawie telekomunikacyjnym oraz w ustawie o prawach konsumenta. Przeczytacie także o dotacjach w tegorocznej perspektywie unijnej, o pozyskiwaniu kreatywnych pracowników do pracy w reklamie, o klubach biznesowych, które łączą nie tylko ludzi przedsiębiorczych ale także podejmują szereg niezwykłych inicjatyw społecznych.


zobacz więcej pobierz zobacz online
14 stycznia 2015 11:09

Katalog PIAP 2015

Szanowni Państwo, Niezmiernie miło oddać w Państwa ręce ósmą już edycję Katalogu PIAP 2015. W publikacji zostały zaprezentowane wszystkie firmy członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Katalog został podzielony na trzy części: producenci/ importerzy, agencje reklamowe oraz media i organizatorzy targów branżowych, dzięki czemu poszczególne grupy jego odbiorców będą mogły w łatwy sposób odnaleźć określoną grupę docelową. W katalogu można również za pomocą spisu treści odnaleźć firmy wedle kategorii produktów, które oferują. Katalog PIAP 2015 jest nie wątpliwie doskonałym źródłem informacji o firmach działających w branży artykułów promocyjnych i staje się z roku na rok niezbędnym narzędziem pracy, wykorzystywanym przez pracowników działów marketingu , agencji reklamowych oraz innych instytucji. Serdecznie zachęcam do zapoznania się z najnowszą publikacją Katalogu PIAP 2015.


zobacz więcej pobierz zobacz online
2 grudnia 2014 14:10

Biuletyn PIAP 0/2014

Publikacja PIAP jest trochę takim Hyde Parkiem, forum wymiany myśli i doświadczeń. Czasami także budzących burzliwe dyskusje, jak w przypadku ustawy o opłatach na rzecz czystych nośników. W numerze przeczytacie Państwo ile artyści zarabiają na sprzedaży urządzeń pamięci, jakie jest stanowisko biura ZAiKS, SAWP, ZPAV i dlaczego przepisy budzą tyle kontrowersji. Dowiecie się Państwo także, w jaki sposób można wykorzystać nowy obowiązek noszenia odblasków po zmroku, jakie są plusy i minusy eksportu na wschód, jak poradzić sobie z upadłością dłużnika, co to są condo-hotele i dlaczego warto inwestować w nieruchomości wakacyjne i … oczywiście to nie wszystko! Zapraszam do lektury. Joanna Łęczycka Biuro Zarządu PIAP.


zobacz więcej pobierz zobacz online
9 stycznia 2014 23:04

Katalog PIAP 2014

Szanowni Państwo, Niezmiernie miło oddać w Państwa ręce kolejną już edycję Katalogu PIAP 2014. W publikacji zostały zaprezentowane wszystkie firmy członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Katalog został podzielony na trzy części: producenci/ importerzy, agencje reklamowe oraz media i organizatorzy targów branżowych, dzięki czemu poszczególne grupy jego odbiorców będą mogły w łatwy sposób odnaleźć określoną grupę docelową. W katalogu można również za pomocą spisu treści odnaleźć firmy wedle kategorii produktów, które oferują. Katalog PIAP jest nie wątpliwie doskonałym źródłem informacji o firmach działających w branży artykułów promocyjnych i staje się z roku na rok niezbędnym narzędziem pracy, wykorzystywanym przez pracowników działów marketingu , agencji reklamowych oraz innych instytucji. Serdecznie zachęcam do zapoznania się z najnowszą publikacją Katalogu PIAP 2014.


zobacz więcej pobierz zobacz online
15 marca 2013 14:06

Almanach PIAP 2013

Szanowni Państwo, Oddajemy na Państwa ręce kolejną edycję katalogu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, która zrzesza firmy z branży upominków reklamowych. Katalog to doskonałe narzędzie, gdyż pod jednym grzbietem znajdziecie Państwo ofertę ponad 130 rzetelnych i godnych zaufania partnerów biznesowych, producentów, importerów oraz agencji reklamowych posiadających w swojej ofercie tysiące artykułów reklamowych...


zobacz więcej zobacz online
1 stycznia 2012 14:32

Katalog PIAP 2012

Szanowni Państwo, Upominki reklamowe to nieodzowny element szeroko rozumianej reklamy. Odnoszę wrażenie, że z roku na rok popularność artykułów promocyjnych jest coraz większa. Świadczy o tym rosnącą liczba wielkich kampanii reklamowych z wykorzystaniem upominków, czy coraz większa liczba imprez targowych w Europie dotyczących tematyki gadżetów reklamowych. Wydaje sie ze siła „gadżetów" tkwi w ich dostępności, niskiej cenie i różnorodności. To sprawia że upominek reklamowy leży w zasięgu każdej dobrze prosperującej firmy, czego nie można powiedzieć o innych narzędziach reklamy. Nic wiec dziwnego, że z roku na rok rośnie liczba firm zajmujących się "gadżetami" począwszy od produkcji, importu, kreacji po ich sprzedaż.


zobacz więcej pobierz zobacz online
1 stycznia 2011 14:30

Katalog PIAP 2011

Oddajemy w Państwa ręce kolejną, czwartą już edycję katalogu Promo Gifts wydawanego zawsze z początkiem roku przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych. PIAP to organizacja, która powstała w 2007 roku i dzięki realizowanej misji, podejmowanym działaniom mającym na celu scalenie środowiska reklamowego w Polsce a także promocji gadżetu jako nośnika reklamy, jest już bardzo dobrze rozpoznawalna na rynku. Tym samym obecność w gronie jej członków daje ogromny prestiż, a certyfikat PIAP świadczy o wiarygodności firmy. Katalog, który wydaliśmy na 2011 rok stanowi obszerną bazę firm działających w branży upominków reklamowych, zarówno producentów i importerów gadżetów jak i agencji reklamowych, które zrzeszone są w PIAP.


zobacz więcej pobierz zobacz online
1 stycznia 2009 14:28

Promo Gifts 2009

Szanowni Państwo, oddajemy w Wasze ręce trzecią edycję katalogu Promo Gifts na 2009 rok. Wydawałoby się, że w dobie Internetu, wszystkie potrzebne nam informacje dostępne są w sieci. Jednak, gdy szukamy konkretnej odpowiedzi – asortymentu, usługi – stykamy się często ze sporymi lukami. Dlatego też taka publikacja jak nasz katalog ciągle jest jeszcze potrzebna. W jednym miejscu i w sposób niezwykle przystępny katalog skupia obszerną i profesjonalną informację o podmiotach działających na polskim rynku artykułów promocyjnych. Stanowi więc doskonałe narzędzie wykorzystywane w codziennej pracy działów marketingu, agencji reklamowych oraz innych instytucji i osób decyzyjnych, odpowiedzialnych za zakup prezentów i gadżetów firmowych. Pozwala w sposób szybki dotrzeć do interesującej grupy firm i oferowanych przez nie usług i produktów. Katalog Promo Gifts to tylko jeden z widocznych i efektywnych narzędzi jakie PIAP wykorzystuje w celu promocji usług polskich firm.


zobacz więcej pobierz zobacz online
1 stycznia 2008 14:27

Promo Gifts 2008

Przedstawiamy Państwu nową edycję katalogu PROMO GIFTS na rok 2008. Jest to już druga edycja, pierwszą zadebiutowaliśmy na targach EUROREKLAMA GIFT EXPO 2007 w Poznaniu. Wydawnictwo to spotkało się z dobrą oceną poprzez jasny i czytelny układ wpisów i reklam. Daje to nam pewność że drugie wydanie spotka się z jeszcze wyższą oceną i będzie stanowiło uzupełnienie informacji o rynku artykułów promocyjnych. Katalog nasz stał się codziennym narzędziem wykorzystywanym w pracy działów marketingu, agencji reklamowych oraz innych instytucji i osób szukających wiarygodnej i szybkiej informacji o produktach z branży artykułów promocyjnych.


zobacz więcej pobierz zobacz online
1 stycznia 2007 14:24

Promo Gifts 2007

Na targach Euro-Reklama Gift Expo zadebiutował katalog PROMO Gifts. Wydawcą katalogu jest Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Katalog jest doskonałym narzędziem w codziennej pracy przedstawicieli agencji reklamowych i działów marketingu. Wydanie zawiera prezentację wszystkich członków zrzeszonych w Izbie i w szczególności poświęcone jest ofercie firm z branży artykułów promocyjnych na zbliżający się sezon „christmans gifts”. Na 84 stronach zostały umieszczone wpisy 46 firm zawierające dane teleadresowe, opisy działalności, jak również prezentacje konkretnych produktów – propozycji prezentów na wspomniany okres świąteczny. Katalog w nakładzie 8 000 egzemplarzy skierowany jest zarówno do agencji reklamowych, jak i końcowych klientów.


zobacz więcej pobierz zobacz online