NONE | 06 października 2017

PSI 2018 - Wiodąca europejska wystawa produktów promocyjnych 9-11 stycznia 2018, Centrum Wystawowe w Düsseldorfie

Ogromna różnorodność produktów w czterech halach: PSI rozrasta się w 2018 roku
- Dzień Przemysłu, który odbędzie się w drugiej turze 11 stycznia

- Duża przestrzeń, szerszy program: rozbudowany OBSZAR TEKSTYLIÓW

W miejscu, gdzie możemy wyobrazić sobie różnorodność produktów promocyjnych, show dopiero się zaczyna. Od klasyków, takich jak pióra, aż do innowacyjnych wielofunkcyjnych narzędzi: od 9 do 11 stycznia 2018 r. w wielu halach Centrum Wystawienniczego w Düsseldorfie zostanie pokazany ogromny asortyment towarów. Wiodąca europejska branża handlowa, tym razem zajmuje jeszcze więcej miejsca. Cztery hale wystawiennicze będą kompletnie urządzone. OBSZAR TEKSTYCZNY w hali 10 będzie trzykrotnie większy niż poprzednio. Co więcej, w trzeci dzień wystawy klienci będą mogli po raz drugi uzyskać możliwość uczestnictwa w wydarzeniu, które nie jest zastrzeżone tylko dla członków.

Udostępnij:

Ogromna różnorodność produktów w czterech halach: PSI rozrasta się w 2018 roku

- Dzień Przemysłu, który odbędzie się w drugiej turze 11 stycznia
- Duża przestrzeń, szerszy program: rozbudowany OBSZAR TEKSTYLIÓW

W miejscu, gdzie możemy wyobrazić sobie różnorodność produktów promocyjnych, show dopiero się zaczyna. Od klasyków, takich jak pióra, aż do innowacyjnych wielofunkcyjnych narzędzi: od 9 do 11 stycznia 2018 r. w wielu halach Centrum Wystawienniczego w Düsseldorfie zostanie pokazany ogromny asortyment towarów. Wiodąca europejska branża handlowa, tym razem zajmuje jeszcze więcej miejsca. Cztery hale wystawiennicze będą kompletnie urządzone. OBSZAR TEKSTYCZNY w hali 10 będzie trzykrotnie większy niż poprzednio. Co więcej, w trzeci dzień wystawy klienci będą mogli po raz drugi uzyskać możliwość uczestnictwa w wydarzeniu, które nie jest zastrzeżone tylko dla członków.

Kluczowym będzie przystąpienie do około 1000 wystawców z niemal 40 krajów. Producenci i dystrybutorzy, na przykład elasto, koziol »pomysły na przyjaciół, uma Schreibgeräte, VICTORINOX i Inspirion, a także najważniejsze firmy z branży tekstylnej, takie jak Falk & Ross Group. JCK Grupa będzie reprezentowana przez producentów tekstyliów Gustav Daiber i Karlowsky Fashion, producentów parasoli samochodowych FELL, ekspert ds. zabawek mbw®, producenta Halfar System i SND Porzellanmanufaktur. Wystawcy z segmentu słodyczy to JUNG BONBONFABRIK i Kalfany Süße Werbung.

Rozwój włókiennictwa

Tekstylia promocyjne są atrakcyjne dla około 35 procent użytkowników, zgodnie z ankietą przeprowadzoną w 2017 r. Oprócz tego, ok. 30 procent odwiedzających jest zainteresowanych wykończeniami tekstyliów. Biorąc pod uwagę zainteresowania klientów,  PSI znacząco rozszerzyła OBSZAR TEKSTYLIÓW o miejsce dla producentów, dystrybutorów i firm wykończeniowych aby odkryć szeroką gamę produktów dostępnych na rynku.

OBSZAR TEKSTYLIÓW ma nie tylko więcej wystawców, program został również uaktualniony. Po raz pierwszy na sześciu Best Practice Islands zostaną przedstawione różne metody wykańczania. Rozpocznie się również zwiedzanie branży tekstylnej. Ponadto zwiedzający mogą uczestniczyć w warsztatach i wykładach pierwszego Forum Włókienniczego, aby dowiedzieć się o aktualnych tematach i kwestiach branżowych. WYBIEG, najlepszy część programu według publiczności, wróci do hali10. Dostępnych będzie kilka slotów, aby przedstawić produkty promocyjne w branży modowej.

Klienci branżowi odkrywają różnorodność produktów promocyjnych

W 2017 r. agencje reklamowe i firmy marketingowe z branży byli w stanie po raz pierwszy zbliżyć się do różnych produktów promocyjnych. Dni Przemysłu odbędą się ponownie w 2018 r. W dniu 11 stycznia klienci branżowi, posiadający zaproszenie doradcy ds. produktów promocyjnych PSI, mogą zobaczyć show - samodzielnie lub z konsultantem. Indywidualne konsultacje branżowe  w hali nr 10 będą świetną okazją do dyskusji.

Premiera: Merchandising & Licensing Lounge

Merchandising i licencjonowanie stają się coraz ważniejszymi tematami dot. promocji. Od tej pory nowy salon sprzedaży i licencjonowania produktów będzie znajdował się w hali nr 9.Salon będzie służył jako miejsce prezentacji produktów i demonstracji najlepszych praktyk, a także oferuje przestrzeń dla sieci.

Przegląd produktów- Wydarzenie, które ma rozpocząć pokaz

Po udanym debiucie w 2017 r. dystrybutorzy PSI z krajów europejskich innych niż Niemcy, mogą po raz kolejny wziąć udział w drugiej wystawie przemysłu materiałów promocyjnych PSI. 8 stycznia - dzień przed targiem - 20 wybranych wystawców z różnych krajów zaprezentują swoje innowacje produktowe. Spotkania konferencyjne, wystawcy i uczestnicy będą również mogli wymieniać się pomysłami i nawiązać wspólne relacje. Aby uzyskać informacje na temat uczestnictwa, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail do sales@reedexpo.de.

O PSI                          

Na PSI, wiodących europejskich targach branży promocyjnej wielu specjalistów znajdzie to przegląd trendów i innowacji w przemyśle. Dodatkowo specjalne eksponaty i obszary wystawowe poświęcone pogłębieniu wiedzy promocyjnej, również w obszarze drukowania technologii wykończeniowych, wynalazków, innowacji i wiele innych. Na PSI w 2017 r,  988 wystawców z 37 krajów przedstawiło swoje firmy, w wydarzeniu uczestniczyło 18 094 odwiedzającym. PSI 2018 odbędzie się w Düsseldorfie od wtorku 9 stycznia do czwartku 11 stycznia.

www.psi-messe.com

Polska Izba Artykułów Promocyjnych
ul. Święty Marcin 29/8 61-806 Poznań
NIP: 5222842937
REGON: 140900028
KRS: 0000274263
Sąd rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego