W jej ramach na prawie 100 nośnikach komunikacji miejskiej Metromedia w Warszawie od października promowane sę upominki świę teczne firm, które znalazły się w gronie wystawców PROMO GIFTS 2009. To pierwsze tego typu działanie w branży artykułów promocyjnych.
- Z wielkim zainteresowaniem przyjęliśmy możliwośę objęcia patronatem kampanii giftsonline.pl. Mamy nadzieję, że to pierwszy krok do głębokiej zmiany postrzegania artykułów promocyjnych jako nośnika reklamowego – dodajmy bardzo skutecznego. W 2010 r. planujemy kampanię wizerunkowę Izby oraz całej branży a bieżę ce działania sę niejako jej pierwszym elementem – mówi Zbigniew Kaczor, Prezes Zarzę du PIAP.
Na layoutach kampanii użyto zdjęę produktów, jakie można było obejrzeę podczas pierwszych spotkaś b2b we wrześniu br. w Warszawie. PROMO GIFTS było pierwszę imprezę w branży artykułów promocyjnych, która stanowiła doskonałę okazję do prezentacji aktualnych trendów, oferty świę tecznej, porównania najlepszych propozycji rynkowych i nowości produktowych, a przede wszystkim – do nawię zania bezpośrednich kontaktów z dostawcami produktów i usług branży artykułów promocyjnych.
W kampanii biorę udział firmy: DaGaj STUDIO, FF Linea, Headwear, Inspirion Polska, In Brand, Ivory, JettStudio, Macma, Midoceanbrands Polska, MM Brown (Chocolissimo), Orcas Polska, Orientgift Polska, Topico, Rodan Agencja Reklamowa oraz Unisto.
Dodatkowe zdjęcie wykorzystane na plakatach promuję cych kampanię udostępniła firma Flash Press Media. Plakaty wydrukowała gliwicka drukarnia Emerald.