NONE | 15 grudnia 2015

3 miliony odzyskane dzięki usłudze Not Recommend

3049366 złotych udało się dotychczas odzyskać twórcom projektu NOT RECOMMEND. Jest to niewątpliwie wielki sukces że tak ogromna kwota została została w branży. Niewielkim wysiłkiem każda firma może zgłosić wierzyciela a my zajmiemy się resztą.

Dwanaście lat temu firma GJC Inter Media Sp. z o.o. wyszła z pomysłem powstania wykazu Industry Does Not Recommend. Jedną z podstawowych jego funkcji jest maksymalizowanie poczucia bezpieczeństwa w obrocie handlowym pomiędzy firmami w szeroko rozumianej branży artykułów promocyjnych. Polega to na przekazywaniu informacji o wszystkich podmiotach „Niepolecanych”, a mówiąc prościej, niewywiązujących się ze swoich zobowiązań, głównie finansowych. Działanie NOT RECOMMEND ma jednak przede wszystkim za zadanie dążenie do polubownego rozwiązywania spraw spornych wynikających z umów zawartych pomiędzy dostawcą i jego odbiorcami.

Udostępnij:

3049366 złotych udało się dotychczas odzyskać twórcom projektu NOT RECOMMEND. Jest to niewątpliwie wielki sukces że tak ogromna kwota została została w branży. Niewielkim wysiłkiem każda firma może zgłosić wierzyciela a my zajmiemy się resztą.

Dwanaście lat temu firma GJC Inter Media Sp. z o.o. wyszła z pomysłem powstania wykazu Industry Does Not Recommend. Jedną z podstawowych jego funkcji jest maksymalizowanie poczucia bezpieczeństwa w obrocie handlowym pomiędzy firmami w szeroko rozumianej branży artykułów promocyjnych. Polega to na przekazywaniu informacji o wszystkich podmiotach „Niepolecanych”, a mówiąc prościej, niewywiązujących się ze swoich zobowiązań, głównie finansowych. Działanie NOT RECOMMEND ma jednak przede wszystkim za zadanie dążenie do polubownego rozwiązywania spraw spornych wynikających z umów zawartych pomiędzy dostawcą i jego odbiorcami.


Uczestnictwo w programie przynosi także szereg dodatkowych korzyści

  • zwiększa zaufanie ze strony kontrahentów i klientów.
  • podnosi prestiż i wiarygodności firmy (przynależność do elitarnego programu partnerskiego ułatwia nawiązanie nowych kontaktów handlowych)
  • daje prawo do posługiwania się logotypem SWB - Solidni w Biznesie w swoich materiałach reklamowych i informacyjnych
  • promuje firmę w każdym wydaniu branżowego kwartalnika Gifts Journal Polska oraz na stronie internetowej programu SWB.
  • zapewnia udział w śniadaniu biznesowym podczas targów RemaDays w Warszawie

Więcej na www.swb-partners.com

 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych
ul. Święty Marcin 29/8 61-806 Poznań
NIP: 5222842937
REGON: 140900028
KRS: 0000274263
Sąd rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego