Aktualności:

FILTRY: 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 |
Styczeń | Luty | Marzec | Kwiecień | Maj | Czerwiec | Lipiec | Sierpień | Wrzesień | Październik | Listopad | Grudzień |
15 grudnia 2020

PIAP zaprasza do akcji społecznościowej #SuperRzecz

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zainicjowała akcję w mediach społecznościowych o nazwie #SuperRzecz, która polega na wykonaniu zdjęcia ulubionego upominku reklamowego, którego uczestnik używa na co dzień, a następnie opublikowaniu go w formie postu z publicznym ustawieniem prywatności na swoim profilu na portalu Facebook. Ważne – post ten należy oznaczyć hasztagiem kampanii: #SuperRzecz, tak aby organizator mógł go zobaczyć i policzyć zebrane pod nim reakcje. Czas trwania akcji: od 6 do 19 grudnia 2020 r. (do godz. 12.00).
Akcja jest ważną częścią kampanii PIAP „Odmrażamy upominki reklamowe”, mającej na celu pobudzenie reklamowe branży po okresie zamrożenia spowodowanego pandemią i zainspirowanie marketingowców do wykorzystania upominków reklamowych w aktywnościach promocyjnych.

Więcej informacji: https://www.facebook.com/IzbaPIAP

Regulamin konkursu: http://www.piap-org.pl/site_media/download/REGULAMIN_KONKURSU_SUPERRZECZ_1.pdf

 


zobacz więcej
11 grudnia 2020

Poradnik dla przedsiębiorców działających w Internecie

Agencja NPROFIT, prowadząca ogólnopolską kampanię #bądźwidoczny kierowaną do przedsiębiorców, opublikowała już III część bezpłatnego poradnika. W całości została poświęcona treści w e-commerce.

Zespół działu SEO Agencji NPROFIT przygotowując tę ostatnią część poradnika skupił się na treściach dla e-commerce. Jednak trzeba podkreślić, że wiele ma zastosowanie również w przypadku stron usługowych czy informacyjnych.

Codziennie pojawiają się nowe witryny, a każda ma jeden cel – znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Nie jest to możliwe m.in. bez właściwego contentu. W poradniku odpowiedziano na pytanie czy treści w e-commerce są istotne i co wpływa na ich poprawność zarówno pod kątem robotów indeksujących, jak i użytkowników.

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że atrakcyjność treści umieszczanych na stronie może być jednym z czynników wpływających na dokonanie zakupów.


zobacz więcej
11 grudnia 2020

Doskonały prezent na zimę

Komplet zimowy z indywidualną grafiką od SDX Group to idealny podarunek dla kontrahenta czy współpracownika w sezonie świąteczno - zimowym. Komplet w skład którego wchodzą czapka, komin i rękawiczki wykonany jest z ciepłego i miękkiego w dotyku materiału. Klasyczna czapka, wygodny komin zakładany przez głowę oraz rękawiczki ochronią przed zimnem i mrozem. Bez nich nikt podczas zimy nie wychyla nosa z domu, zatem nadruk na tych częściach garderoby jest idealnym i naturalnym miejscem na reklamę.


zobacz więcej
09 grudnia 2020

Świąteczne gadżety elektroniczne od jettStudio

Importer upominków reklamowych firma jettStudio prezentuje elektroniczne gadżety idealne jako prezenty świąteczne.

LENSO - uniwersalny zestaw obiektywów 3-w-1. Łącząc obiektyw typu rybie oko, szerokokątny i makro w jednym łatwym, szybkim urządzeniu z uniwersalnym zaciskiem. Soczewki w aluminiowych obudowach są antyrefleksyjne, co pozwala uzyskać wyraźny obraz w każdych warunkach klimatycznych.

STYLLO – cyfrowo-analogowy długopis. Produkt ten pozwala użytkownikom bezproblemowo przejść z wersji długopisu cyfrowego na analogowy i na odwrót.
Produkt wyposażony w siatkowy rysik dla łatwego pisania, rysowania czy obsługi ekranu dotykowego, trzpień z dyskiem stabilizującym gwarantujący precyzje przy punktowym kontakcie z ekranem oraz pióro kulkowe – wygodne i praktyczne w codziennym użytku.


zobacz więcej
09 grudnia 2020

Przedsiębiorstwo Fair Play 2020 – jakie firmy mogą poszczycić się tym tytułem?

Poznaliśmy wyniki kolejnej edycji programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” – edycji nietypowej, bo odbywającej się w niełatwych dla biznesu czasach. Tym większe uznanie należy się przedsiębiorcom, którzy dołączając do programu, pokazali, że nawet teraz – a może szczególnie teraz – w biznesie warto grać fair.

Certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play” od ponad 20 lat wzmacnia wizerunek polskich przedsiębiorstw.  To najbardziej rozpoznawalny certyfikat z obszaru etyki biznesu i jeden z nielicznych, które przyznawane są w oparciu o dogłębną weryfikację uczestników. Każde zgłoszone do programu przedsiębiorstwo przechodzi szczegółowy audyt, dzięki czemu certyfikat trafia tylko do rzetelnych i uczciwych firm. Oceniany jest sposób budowania relacji z klientami, kontrahentami, pracownikami, organami administracji państwowej i społecznością lokalną oraz dbałość o środowisko naturalne.


zobacz więcej
09 grudnia 2020

Światem rządzi eCommerce?

Na to wszystko wskazuje, a przynajmniej w świecie marketingu. To właśnie bardzo prężnie rozwijające się w ostatnich miesiącach środowisko eCommerce zdominowało trzecią już edycję bezpłatnej konferencji online, GMC Live! Twórca jednej z największych konferencji marketingowych w Polsce, Grupa MTP, postanowił czasowo przenieść swój format do sieci i robić to co umie najlepiej - przekazać wiedzę, podzielić się trendami i zainspirować do działania.

3 grudnia na fan page’u oraz na kanale YouTube Golden Marketing Conference punktualnie o 10:00 rozpoczęło się wydarzenie GMC Live! vol. 3, które od pierwszych dni promocji stawiało na dużą dawkę wiedzy z zakresu eCommerce. I organizator dotrzymał słowa. Transmisję rozpoczęła prelekcja „Pytania o eCommerce - jaką platformę sprzedażową wybrać?” Tymoteusza Stengerta, New Business Lead  w Sylius oraz Tomasza Grzemskiego, CEO i Co-Founder, Macopedia.


zobacz więcej
04 grudnia 2020

Gifts Journal Flesz – grudzień 2020

W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w ostatnim wydaniu Flesza w tym roku:

  • European Sellers & Buyers – darmowa platforma tylko dla agencji
  • Akademia Zarządzania Barwą – konferencja online Świata Druku
  • Zrównoważony rozwój w branży opakowań
  • 30 lat Elwira Studio

    ZOBACZ GRUDNIOWE WYDANIE FLESZA

Więcej materiałów na stronie www.giftsjournal.pl gdzie znajdziecie Państwo wiele ciekawych informacji z branży.


zobacz więcej
03 grudnia 2020

12. Forum Marketingu Zintegrowanego – podsumowane

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podsumowało 12. edycję Forum Marketingu Zintegrowanego przebiegającego pod hasłem - Marketing jutra przyszedł wczoraj!

- Wspólnie z prelegentami i uczestnikami Forum staraliśmy się odpowiedzieć na pytanie jak w bieżącej sytuacji z aktualnymi wyzwaniami radzi sobie branża. Naszym celem było przedstawienie po jakie rozwiązania w obecnych trudnych czasach warto sięgać i gdzie szukać rozwiązań - mówi Urszula Zarańska, Dyrektor Generlana Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. -  Zdajemy sobie sprawę, że to dopiero początek wyzwań. Wyjątkowe warunki makro pandemii napędzają recesję gospodarczą i skłaniają konsumentów do weryfikacji potrzeb i nawyków zakupowych. Marketerzy i agencje nieustannie muszą reagować na te wyzwania, aby być blisko swoich klientów. Podczas cyku spotkań i warsztatów FMZ Clinic zaplanowanych na najbliższe 3 miesiące, odniesiemy się do bieżących wyzwań towarzyszących pandemii.


zobacz więcej
03 grudnia 2020

Platforma ESB – raport za listopad 2020

Platforma European Sellers&Buyers to darmowe narzędzie dla dystrybutorów i agencji reklamowych. Odznacza się nowoczesną funkcjonalnością i możliwością wysyłania szybkich zapytań produktowych do tysięcy firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego. To narzędzie, dzięki któremu możliwe jest błyskawiczne wyszukiwanie produktów reklamowych, łączące dostawców, dystrybutorów i agencje reklamowe. Najważniejszą jej zaletą jest system szybkich wiadomości bezpośrednio do dostawców produktów reklamowych. Pozwala na wysłanie wiadomości nawet do stu dostawców jednocześnie, którzy publikują 30 newsów produktowych tygodniowo, a każdy z nich jest źródłem czerpania inspiracji.

Platforma ESB zaprasza do zapoznania się z miesięcznym raportem podsumowującym działanie i funkcjonowanie strony.


zobacz więcej
01 grudnia 2020

Co organizatorzy przygotowali dla uczestników GMC Live! vol.3?

Już w najbliższy czwartek, 3 grudnia na platformach Facebook i YouTube organizator Golden Marketing Conference, Grupa MTP, zaprezentuje trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie Twojej oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej. Tematem przewodnim wydarzenia jest środowisko #eCommerce. Ponadto, branżowi eksperci zaprezentują prelekcje z obszaru employee advocacy, prawa w marketingu, e-sportu, Facebook Ads, Google Ads, Content & Influence Marketingu.

 


zobacz więcej

1 2 3 4 5 6 next »