Aktualności:

FILTRY: 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 |
Styczeń | Luty | Marzec | Kwiecień | Maj | Czerwiec | Lipiec | Sierpień | Wrzesień | Październik |
26 lutego 2021

Kolejni TOP Dostawcy wystawcami wrześniowego FestiwalMarketingu.pl

12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.

Wystawcy zgodnie potwierdzają, że to najwyższy czas na powrót spotkań branżowych.

– Firma EXPEN brała udział w każdej edycji FestiwalMarketingu.pl. Nie wyobrażam sobie, aby mogło nas zabraknąć tym razem. Szczególnie w tym roku, kiedy dość znacznie są ograniczone bezpośrednie relacje. Już nie możemy się doczekać spotkania z naszymi Klientami i przedstawienia im nowości oraz nowych marek, jakie wprowadzamy do naszej oferty upominków biznesowych premium. Razem z Organizatorami czekamy na połowę września – mówi Adam Chmielewski, Dyrektor Zarządzajacy firmy EXPEN.


zobacz więcej
25 lutego 2021

Pierwszy taki webinar: Gadget Cafe prezentuje Nowości Macma 2021

Dnia 09 marca 2021 roku o godzinie 12:00 odbędzie pierwszy webinar Gadget Cafe, na którym zostaną zaprezentowane nowości, branżowe trendy oraz technologiczne nowinki ze świata gadżetów reklamowych Macma. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo, a poprowadzi je Marcin Spitalniak, doświadczony ekspert Gadget Cafe.


zobacz więcej
22 lutego 2021

PIAP ODMRAŻA UPOMINKI REKLAMOWE

Polska Izba Artykułów promocyjnych ogłosiła powrót do RZECZYwistości, rozpoczynając ogólnopolską kampanię NA RZECZ upominków reklamowych. PIAP chce odmrozić budżety reklamowe po okresie pandemicznej stagnacji i pokazać upominki jako kreatywne narzędzia do budowania relacji i wizerunku firm oraz marek.

Kampania skierowana jest do menedżerów i specjalistów w agencjach reklamowych, marketingowych i agencjach PR, agencjach interaktywnych, domach mediowych oraz do osób zajmujących się szeroko rozumianym wsparciem sprzedaży.  Przekaz kierowany jest również bezpośrednio do działów marketingu, promocji czy zakupów w przedsiębiorstwach oraz instytucjach. Ważną grupą odbiorców kampanii są liderzy opinii, zwłaszcza dziennikarze mediów branżowych.

www.SuperRzecz.pl


zobacz więcej
19 lutego 2021

STANOWISKO POLSKIEGO STOWARZYSZENIA MARKETINGU SMB W SPRAWIE NAJNOWSZEGO PROJEKTU USTAWY– PRAWO KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ

STANOWISKO POLSKIEGO STOWARZYSZENIA MARKETINGU SMB W SPRAWIE NAJNOWSZEGO PROJEKTU USTAWY– PRAWO KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ DATOWANEGO NA 15 LUTEGO 2021 R. I ZAPROSZENIE DO WSPÓŁDZIAŁANIA

DO WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW RYNKU ZAINTERESOWANYCH OBSZAREM ZDALNEJ KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

Zaproponowany ostatnio projekt nowej ustawy – Prawo komunikacji elektronicznej zawiera propozycje zmian prawa, które przyniosą daleko idące oraz negatywne skutki nie tylko dla branży marketingu oraz e-commerce, ale generalnie dla całego biznesu. Jeżeli nowe przepisy wejdą w życie w zaproponowanym kształcie, przedsiębiorcy będą mieli zaledwie 6 miesięcy na to, aby uzyskać od swoich klientów zupełnie nowe zgody na kontakt marketingowy (osobno na każdy kanał komunikacji). W przeciwnym razie będą zmuszeni zaprzestać działań marketingowych z wykorzystaniem danych swoich klientów i wykasować je ze swoich baz danych.


zobacz więcej
19 lutego 2021

WEBINAR DLA AGENCJI REKLAMOWYCH

Firma PAR BAKUŁA kolejny raz wychodzi naprzeciw oczekiwaniom agencji i w ramach pomocy, w tym trudnym okresie, organizuje darmowy webinar  "Sprzedaż w czasach pandemii", w którym przybliży zagadnienia związane z organizowaniem  pracy w działach sprzedaży, a także podpowie, co można zrobić, żeby pobudzić sprzedaż we własnej firmie. Wiele agencji reklamowych zastanawia się, w jaki sposób pracować właśnie teraz, kiedy gospodarka tak mocno zwolniła, a klienci końcowi mają zablokowane budżety reklamowe.

PAR BAKUŁA ma nadzieję, że to spotkanie będzie pomocne i zainspiruje do zróżnicowanych działań. Jednym pomoże przetrwać ten trudny okres, innym pomoże przemodelować system pracy, żeby  efekty były jeszcze lepsze. 
 


zobacz więcej
18 lutego 2021

Bezpłatne webinarium: Hongkong online. Biznes w czasach pandemii

Hong Kong Trade Development Council zaprasza na bezpłatne webinarium „Hongkong online. Biznes w czasach pandemii”, które odbędzie się 25 lutego (czwartek) w godz. 10.00 - 11.00 na platformie Zoom.

Podczas spotkania poznają Państwo nowe narzędzia promocji i handlu online z chińskimi partnerami. Ponadto czterech przedsiębiorców opowie o swoich doświadczeniach z ostatniego roku w zakresie importu, eksportu, e-commerce i nowych technologii.

 


zobacz więcej
18 lutego 2021

Came-pocket - bezpieczny portfel na maski

Portfel na maski Came-pocket jest absolutną nowością na rynku gadżetów. Portfel posiada unikatową kieszeń na maski wyłożoną antybakteryjną tkaniną z jonami srebra oraz dwie kieszenie na karty, które chronione są blokadą RFID. Cały portfel pokryty jest tkaniną  pozwalająca na wysokiej jakości sublimację – dzięki czemu portfel można zadrukować w dowolny wzór, dopasowany do preferencji klienta.

Więcej informacji o produkcie znajdują się na stronie  - www.camepocket.com


zobacz więcej
18 lutego 2021

Kolekcja wielkanocnych bombonierek dla biznesu „Wielkanoc 2021”

Marka Amante – specjalizująca się projektowaniu i produkcji bombonierek z belgijskimi ręcznie robionymi pralinami oraz truflami na rynek B2B - zaprezentowała kolekcję na Wielkanoc 2021.

Wielkanocna kolekcja bombonierek dla biznesu obejmuje bombonierki o klasycznych kształtach, których kolorystyka oraz personalizacja dopasowana jest do potrzeb Klienta, bombonierki z nadrukiem wielkanocnym oraz bombonierki z obwolutami w wielkanocnych kształtach.

Z okazji Wielkanocy do bombonierek reklamowych Amante trafiły belgijskie praliny w wielkanocnych kształtach zarówno z deserowej, mlecznej, jak i białej czekolady. Czekoladowy zajączek, czekoladowy baranek, czekoladowa kurka... Belgijskie pralinki w kształcie jajeczek...


zobacz więcej
16 lutego 2021

Pierwsi TOP Dostawcy potwierdzają obecność na wrześniowym FestiwalMarketingu.pl

AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group – pierwsi dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.

– Druga połowa roku wydaje nam się odpowiednia na bezpośrednie spotkanie targowe i prezentację oferty. Sezon przedświąteczny jest dla naszej branży kluczowy, choć w przypadku rynku tekstylnego również liczymy na dobrą sprzedaż już w II kwartale – mówi Tomasz Barudin, Texet Poland.

 


zobacz więcej
16 lutego 2021

PPH Kopeć Import-Export właściciel marki Came-pocket nowym Członkiem PIAP

W lutym br. grono Członków PIAP powiększyło się ,członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych została firma: PPH Kopeć Import-Export.

- Naszą główną motywacją przystąpienia do PIAP była możliwość zaprezentowania naszego innowacyjnego produktu wśród firm z branży reklamowej. Uważam, że dla podmiotów, które wchodzą dopiero na rynek artykułów reklamowych jest to najlepsze miejsce do zaistnienia i pozyskania wiarygodnych partnerów handlowych – mówi Zygmunt Kopeć, właściciel PPH Kopeć Import-Export.

Firma PPH Kopeć Import-Export jest właścicielem marki Came-pocket, pod którą produkuje i sprzedaje bezpieczne portfele na maski. Portfel Came-pocket jest to innowacyjny produkt w skali światowej, jego wzór został zastrzeżony i jest prawnie chroniony w 27 krajach Unii Europejskiej. Portfel ze wglądu na możliwości zadruku jego całej powierzchni, posiada ogromny potencjał promocyjny, dlatego oprócz walorów praktycznych świetnie sprawdza się w roli firmowego gadżetu.


zobacz więcej

1 2 3 next »