Podsumowanie targów:

24 września 2020 11:53

Targi Packaging Innovations w dobrej formie!

W dniach 24-25 września 2020 w EXPO XXI Warszawa odbyły się Targi Opakowań Packaging Innovations organizowane przez firmę Targi w Krakowie. Wydarzenie jest przykładem na to, że przy zachowaniu restrykcyjnych obostrzeń sanitarnych możliwe jest przygotowanie targów na najwyższym poziomie. Dwa dni prezentacji i warsztatów w strefie workShops, w której wiedzą i doświadczeniem dzielili się wybitni specjaliści z branży, sesja naukowa z udziałem przedstawicieli świata nauki i biznesu, konkurs dla młodych projektantów – Strefa Studenta, szeroka oferta wystawców i pozytywne nastawienie gości – tak w skrócie można podsumować minioną edycję, która spotkała się z wysoką oceną uczestników.


16 września 2020 11:49

GWW-Trend: Rodzinne spotkanie na dystans

Wydarzenie GWW-Trend odbywające się w Niemczech i poświęcone produktom promocyjnym nazywane jest w branży „zjazdem rodzinnym” dzięki swojej przyjaznej i otwartej atmosferze. W tym roku zaplanowane były dwie jego edycje: wiosenna, 13 lutego w Offenbach i druga, zaplanowana na 16 września, która odbyła się w warunkach podyktowanych pandemią koronawirusa. O bezpieczeństwo higieniczne podczas wydarzenia zadbał zespół kierowników niemieckiego stowarzyszenia branżowego. Według organizatorów niemal 100 wystawców zaprezentowało swoje nowości, a 364 dystrybutorów skorzystało z okazji, by nawiązać nowe relacje po długim okresie przestoju. Oczywiście osiągnięcie frekwencji z ubiegłego roku nie było możliwe, ale i tak odzew był lepszy niż się spodziewano.


9 września 2020 11:34

FestiwalMarketingu.pl 2020

W dniach 9-10 września 2020 r. w EXPO XXI Warszawa odbyły się targi FestiwalMarketingu.pl. Swoją ofertę zaprezentowali przedstawiciele branży artykułów promocyjnych, drukarni, POS, sektora event oraz dostawcy mediów i maszyn dla reklamy i poligrafii. Event dedykowany był przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu. Wydarzenie zgromadziło blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców. Ponad 150 osób uczestniczyło w konferencjach EVENT MIX i MARKETING MIX. Była to wyjątkowa edycją, którą organizatorzy i wystawcy zgodnie nazwali prawdziwym reSTARTem branży.


8 września 2020 11:26

HAPTICA® live ’20: Udane wydarzenie mimo ograniczeń dotyczących bezpieczeństwa

Po długim okresie oczekiwania i dwukrotnym przekładaniu imprezy ze względu na pandemię COVID-19, wreszcie nadszedł dzień 8 września 2020, kiedy to w Bonn odbyło się wydarzenie HAPTICA® live ’20. Był to niezwykle potrzebny zastrzyk energii dla branży po miesiącach znacznie ograniczonej działalności. Łatwo można było dostrzec ożywienie odwiedzających. O bezpieczeństwo gości zadbał organizator – WA Media. Wszyscy obecni przestrzegali zaleceń dotyczących higieny. Ze swoimi produktami pokazało się 114 wystawców, a w wydarzeniu wzięło udział 759 gości (dane z roku ubiegłego: 1840). Niemal trzy czwarte stanowili użytkownicy końcowi i agencje reklamowe, a pozostała część to przedstawiciele branży produktów promocyjnych.


3 września 2020 10:58

Leveranciersdagen: wydarzenie, które przetarło szlak

W dniach 3-4 września 2020 roku w Expo Houten, niedaleko Utrechtu odbyło się wydarzenie Leveranciersdagen. Według organizatorów w tegorocznej edycji wzięło udział 811 odwiedzających (rok temu było ich 1198) z holenderskiej branży produktów promocyjnych, który mogli zapoznać się z nowymi trendami, nawiązać kontakt, dokonać wymiany doświadczeń, a wszystko to po długim okresie przestoju. Według oficjalnych danych swoje produkty przedstawiło 120 wystawców (w 2019 było ich 150). Tak jak w roku ubiegłym, wydarzenie wspierało holenderskie stowarzyszenie produktów promocyjnych – Platform Promotional Products. Tegoroczna edycja była wyjątkowa: było to pierwsze wydarzenie w krajach Beneluksu, które odbyło się od czasu wiosennego lockdownu.


19 sierpnia 2020 10:49

marke|ding| Switzerland: powrót do komunikacji na żywo

Na to wszyscy czekali: pierwsze większe wydarzenie związane z branżą produktów promocyjnych w niemieckojęzycznej części Europy od czasu lockdownu w marcu. Początkowo szósta edycja marke|ding| Switzerland miała się odbyć 11 marca 2020 roku, ale została przesunięta na 19 sierpnia i odbyła się w rygorystycznych warunkach higienicznych związanych z pandemią COVID-19. Sześciu producentów produktów promocyjnych działających jako sponsorzy zaprosiło swoich klientów z sektora marketingu i zakupów, by zapoznali się z ofertą zaproszonych wystawców.


18 czerwca 2020 10:24

HAPTICA® live przełożone na 8 września

HAPTICA® live'20, który miał odbyć się w Światowym Centrum Konferencyjnym w Bonn (WCCB) 18 czerwca 2020 r. został przełożony. Wydarzenie zostało przełożone na 8 września 2020 r. w godz. 8.30–15.30. Jak wyjaśnił organizator WA Media, wydarzenia związane z epidemią COVID-19 spowodowały konieczność odroczenia wydarzenia. Koncepcja wydarzenia, która spełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa i higieny ustanowione przez władze, a jednocześnie oddaje charakter HAPTICA® Dotychczasowe elementy, takie jak Best Practice Show i program wykładów, pozostaną bez zmian. Szczegóły dotyczące programu wydarzenia zostaną podane wkrótce.


11 marca 2020 12:14

RemaDays Kijów 2020

W dniach 11-12 marca w Kijowie, w stolicy Ukrainy, odbyły się targi reklamy i druku RemaDays! Święto reklamy rozpoczęło się w najlepszym czasie dla branży – początek roku, nowe perspektywy. Mnóstwo nowości, które każdy Wystawca pragnął zaprezentować podczas targów były przedstawione właśnie tu, na największej imprezie reklamowej na Ukrainie. Pierwszego dnia nagrodzeni zostali Zwycięzcy konkursu „Korony Reklamy”. Wręczenie statuetek oraz dyplomów odbyło się podczas wieczoru Wystawców. 12 marca, na podstawie głosów zostali wybrani Zwycięzcy konkursu „Gifts Of The Year”. Więcej informacji: www.remadays.com.ua


14 lutego 2020 11:58

Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020

14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu targowego kolejny raz potwierdzają, że RemaDays Warsaw to w świecie reklamy i druku wydarzenie, którego nie można przegapić. Więcej informacji : www.remadays.com


12 lutego 2020 12:12

Merchandise World 2020 – dalszy rozwój

Tegoroczna edycja Merchandise World odbyła się w dniach 12-13 lutego 2020 po raz pierwszy w Ricoh Arena w Coventry w Anglii. Wydarzenie organizowane jest wspólnie przez Sourcing City i Brytyjskie Stowarzyszenie Artykułów Promocyjnych (BPMA). Poza uznanymi importerami, producentami i niewielkimi specjalistami ze Zjednoczonego Królestwa, także wielu dostawców z Europy, a nawet z innych kontynentów zaprezentowało swoje produkty i usługi. Podczas wydarzenia dostępna była również specjalna strefa Eco World, gdzie prezentowano ekologiczne produkty. W wydarzeniu wzięło udział 1599 odwiedzających, co stanowi 18% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. Kolejna edycja odbędzie się 9 września 2020 w Milton Keynes. Więcej informacji : www.merchandiseworld.co.uk Przedruk dzięki uprzejmości magazynu eppi. © WA Media 2020, Zdjęcia: Till Barth © WA Media


4 lutego 2020 12:11

CTCO + C!print 2020: zakończone sukcesem

Według oficjalnych danych przekazanych przez organizatorów wydarzenia – 656 Editions – w 13. edycji wydarzenia CTCO, które miało miejsce w dniach 4-6.2.2020 w Lyonie, wzięło udział 325 dostawców upominków reklamowych, którzy zaprezentowali szeroką ofertę usług i produktów. Tak jak w latach ubiegłych, udział podmiotów z zagranicy był bardzo wysoki. Wraz z tym wydarzeniem odbywała się impreza C!print, podczas której ponad 250 dostawców przedstawiło swoje rozwiązania w zakresie druku. Zarówno CTCO jak i C!print oferowały bogaty program wydarzeń towarzyszących, w tym warsztatów i wykładów. W wydarzeniu CTCO wzięło udział 11 192 odwiedzających, a wydarzeniem C!print zainteresowanych było 16 593 gości. Więcej informacji : www.salon-ctco.com Więcej informacji : www.salon-cprint.com Przedruk dzięki uprzejmości magazynu eppi. © WA Media 2020, Zdjęcia: Michael Scherer © WA Media


30 stycznia 2020 12:10

Expo 4.0 2020 w Stuttgarcie

Tegoroczna edycja Expo 4.0 która miała miejsce w Stuttgart Exhibition Centre w dniach od 30 stycznia do 1 lutego 2020 była długo wyczekiwanym wydarzeniem. Impreza organizowana jest co dwa lata i łączy trzy wydarzenia: TV TecStyle Visions (tekstylia), GiveADays (artykuły promocyjne i reklama dotykowa) oraz wetec (technologia reklamy i druk cyfrowy). Według oficjalnych danych łącznie 421 wystawców zaprezentowało swoje oferty dokładnie 12 518 zwiedzającym, którzy reprezentowali sektor handlu, usług i marketingu. W wydarzeniu wzięło udział wielu wystawców z Niemiec i zagranicy, którzy reprezentowali najważniejsze firmy na europejskim rynku tekstyliów, dostawców reklamy dotykowej i agencje artykułów promocyjnych. Więcej informacji : www.expo-4-0.com Przedruk dzięki uprzejmości magazynu eppi. © WA Media 2020, Zdjęcia: Michael Scherer © WA Media


22 stycznia 2020 12:08

Promotion Trade Exhibition 2020: jubileuszowa edycja

20. edycja PTE przyniosła większości wystawców wiele powodów do radości. Według oficjalnych danych na wydarzeniu, które odbywało się w dniach 22-24 stycznia 2020 w Fiera Milano City, pojawiło się 4892 odwiedzających. Według oficjalnych danych 156 wystawców zaprezentowało podczas wydarzenia swoje produkty. Podobnie jak w poprzednich edycjach, wystawcy mieli do dyspozycji dwa obszary wystawowe - w jednym dominowali dostawcy upominków reklamowych, a w drugim przedsiębiorstwa oferujące urządzenia do znakowania produktów. Wydarzenie oferowało program towarzyszący, na który składały się seminaria, szkolenia i wykłady. Więcej informacji: www.promotiontradeexhibition.it Przedruk dzięki uprzejmości magazynu eppi. © WA Media 2020, Zdjęcia: Michael Scherer © WA Media


14 stycznia 2020 12:07

Promogift 2020, Madryt - Pozytywny początek sezonu

Dwunasta edycja wydarzenia Promogift odbyła się w Madrid Exhibition Centre w dniach 14-16 stycznia 2020. Jak co roku dwa hiszpańskie stowarzyszenia branżowe, AIMFAP i FYVAR, zorganizowały wydarzenie, które gromadzi wyłącznie dystrybutorów artykułów promocyjnych. W wydarzeniu wzięło udział 486 wystawców, którymi byli przedstawiciele firm z 26 krajów. Promowali oni swoje produkty i usługi na ponad 13 500 m2 powierzchni wystawowej. Obecni byli również importerzy i producenci reklamy dotykowej, a także dostawcy urządzeń pozwalających znakowanie produktów. Zaprezentowano całą gamę produktów z zakresu upominków reklamowych, a tekstylia stanowiły istotny punktem całego wydarzenia. Więcej informacji: www.promogift.ifema.es Przedruk dzięki uprzejmości magazynu eppi. © WA Media 2020, Zdjęcia: Michael Scherer © WA Media


7 stycznia 2020 12:05

PSI 2020

Tegoroczna edycja wydarzenia PSI Show odbyła się w dniach 7-9 stycznia 2020 w Düsseldorf Exhibition Centre. Imprezę charakteryzowały innowacje i nowości, a tematem przewodnim była ekologia. Wydarzenie miało międzynarodowy charakter. Mimo tego w tym roku odnotowano spadek wystawców i odwiedzających. Według najważniejszych danych, organizatorzy Reed Exhibitions Germany odnotowali obecność 720 wystawców. Zabrakło kilku ważnych przedstawicieli, zwłaszcza w dziedzinie tekstyliów. Imprezę odwiedziło 16 367 odwiedzających. Mimo to wydarzenie cieszyło się sporym zainteresowaniem odwiedzających zza granicy – przedstawiciele z 81 krajów. Łącznie zaprezentowano ponad 500 000 produktów. Więcej informacji: www.psi-messe.com Przedruk dzięki uprzejmości magazynu eppi. © WA Media 2020, Zdjęcia: Till Barth, Michael Scherer © WA Media


9 października 2019 10:43

PRINT&SIGN2019 i CORPORATE GIFTS Show: 20% wzrost liczby odwiedzających

W 15. edycji targów PRINT&SIGN odnotowano 20% wzrost liczby gości biznesowych w porównaniu z edycją ubiegłoroczną: imprezę odwiedziło 6000 specjalistów. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 9-12 października odbywało się na równi z dwoma innymi imprezami: DIGITAL SIGNAGE Show i CORPORATE GIFTS Show. Ta ostatnia impreza to jedyne wydarzenie w Rumunii poświęcone artykułom promocyjnym. Goście CORPORATE GIFTS Show szukali planerów i kalendarzy (69,25%), pudełek i toreb (53,73%), gadżetów (51,86%), wizualnych artykułów promocyjnych (50,93%) i promocyjnych tekstyliów (50%). W ankiecie dotyczącej zainteresowań gości wzięła udział ponad połowa odwiedzających wydarzenia PRINT&SIGN/ DIGITAL SIGNAGE Show/ CORPORATE GIFTS Show. Więcej informacji na: https://www.giftsshow.ro/en/


30 września 2019 10:41

Międzynarodowe Targi Technik Pakowania i Etykietowania Taropak 2019

Odbyły się w dniach 30.09 - 3.10. 2019. TAROPAK od lat daje możliwość poznania nowości i obserwowania trendów w branży opakowań. Można było zobaczyć w akcji maszyny do produkcji opakowań i etykiet oraz maszyny i roboty pakujące oraz linie produkcyjne. Obecne były firmy prezentujące opakowania z różnych materiałów, m.in.: kartonowe, papierowe, z tworzyw sztucznych, szkła czy metalu. Nowością na TAROPAKU 2019 była trzydniowa konferencja E-COMMERCE, podczas której omawiano kwestie opakowań w e-commerce, logistyce i magazynowaniu,oraz zagadnieniom z zakresu marketingu i sprzedaży.Targom TAROPAK towarzyszyły Targi 4PRINT, Targi Polagra Tech, Polagra-Gastro i Invest Hotel oraz Polagra Food. Więcej informacji na: www.taropak.pl


27 września 2019 10:40

GWW-Trend 2019: świetna okazja do spotkań

Wydarzenie GWW-Trend odbyło się już po raz trzydziesty trzeci dnia 27 września 2019 r. W Wiesbaden swoje portfolio produktowe 619 gościom zaprezentowało 165 producentów i dostawców artykułów promocyjnych. W centrum uwagi podczas imprezy znajdowały się liczne nowości produktowe i znane już klasyki. Większość wystawców była zadowolona zarówno z jakości miejsca imprezy, jak i z odwiedzających. To wydarzenie to także świetna okazja do nawiązywania relacji, dzięki swojej rodzinnej atmosferze sprzyjającej wymianie doświadczeń. To wydarzenie podkreśliło również fakt, że temat zrównoważonego rozwoju ciągle dominuje w sektorze, bez względu na rodzaj produktów. Więcej informacji na: www.gww-trend.de


18 września 2019 10:39

FestiwalMarketingu.pl 2019

18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa dostawcy artykułów promocyjnych prezentowali targowe premiery i nowe upominki reklamowe na sezon jesienno-zimowy. Podczas dwóch dni targowych ponad 5600 osób odwiedziło stoiska 270 wystawców. Już po raz piąty swoje miejsce na hali miała także Strefa EVENT MIX, gdzie można było spotkać dostawców branży eventowej. Tradycyjnie podczas FestiwalMarketingu.pl odbył się także FestiwalDruku.pl, gdzie można spotkać dostawców mediów i maszyn z branży poligraficznej. Targom zawsze towarzyszą wydarzenia specjalne jak: konkursy branżowe: SUPER GIFT i POS STARS oraz ZŁOTY MEDAL, a także warsztaty, szkolenia i konferencje: EVENT MIX i MARKETING MIX. Kolejna edycja targów odbędzie się 9-10 września 2020 r. Organizatorem jest OOH magazine. Więcej informacji na: www.FestiwalMarketingu.pl


11 września 2019 10:34

Merchandise World 2019

Tegoroczna wrześniowa edycja Merchandise World odbyła się w Marshall Arena w Milton Keyes w Anglii dnia 11 września 2019 r. Według oficjalnych danych w wydarzeniu organizowanym wspólnie przez Sourcing Ciy i Brytyjskie Stowarzyszenie Artykułów Promocyjnych (BPMA) swoje nowości zaprezentowało 125 dostawców artykułów promocyjnych. Poza bestsellerami i nowościami ze świata upominków reklamowych, wystawcy zaprezentowali też liczne ekologiczne produkty prezentowane w strefie wystawowej „Eco World”. Ogólnie w wydarzeniu wzięło udział 576 przedstawicieli brytyjskiego rynku artykułów promocyjnych. Zimowa edycja imprezy odbędzie się w dniach 12-13 lutego 2020 r. Więcej informacji na: www.merchandiseworld.co.uk


5 września 2019 10:32

De Leveranciersdagen 2019: międzynarodowe i zróżnicowane wydarzenie

Wydarzenie Leveranciersdagen odbyło się w dniach 5-6 września 2019 roku już po raz drugi w hali Expo Houten niedaleko Utrechtu. Według organizatorów 1198 odwiedzających z branży holenderskich artykułów promocyjnych miało okazję zbierać nowe informacje na temat trendów produktowych, nawiązać nowe kontakty i wymieniać się pomysłami. Oficjalne dane mówią o 150 wystawcach z 12 krajów, którzy zaprezentowali swoją ofertę. Poza znaczącymi dostawcami z rynku holenderskiego, liczni wystawcy biorący w udział w imprezie po raz pierwszy a także producenci i importerzy z całej Europy wnieśli coś nowego do dyskusji na temat branży. Organizację Leveranciersdagen wspierało holenderskie stowarzyszenie artykułów promocyjnych. Więcej informacji na: www.deleveranciersdagen.nl


4 września 2019 10:30

Premium Sourcing 2019: wyjątkowa lokalizacja

Dziewiąta już edycja Premium Sourcing odbyła się w dniach 4-5 września 2019, tym razem w nowej lokalizacji w samym sercu Paryża: w Les Salles du Carrousel du Louvre. Odwiedzający mogli z tego miejsca podziwiać Luwr, szklaną piramidę oraz Wieżę Eiffela. W wydarzeniu wzięło udział około 140 wystawców będących międzynarodowymi specjalistami i hurtownikami w dziedzinie reklamy dotykowej, którzy mogli zaprezentować swoją ofertę produktową i usługową. Statystyki mówią o 2067 odwiedzających, którym oferowano wgląd w ofertę rynku reklamy dotykowej. Wydarzenie uzupełnił także program wykładów trwających przed dwa dni wydarzenia. Więcej informacji na: www.premium-sourcing.fr


29 sierpnia 2019 10:28

Dzień networkingu BAPP: rocznica

Dnia 29 sierpnia 2019 r. Belgijskie Stowarzyszenie Produktów Promocyjnych (BAPP) mogło świętować dziesiątą rocznicę swojego dnia networkingu. Miejscem tego wyjątkowego wydarzenia był obiekt San Marco Village w Shelle, niedaleko Antwerpii. Według oficjalnych danych tego dnia około 70 wystawców zaprezentowało swoje produkty i usługi dystrybutorom artykułów promocyjnych. Według organizatorów z okazji do dyskusji skorzystało 120 członków BAPP i 77 dystrybutorów. Po targach miała miejsce wspólna kolacja, a całe wydarzenie było świetną okazją na wymianę doświadczeń w miłej atmosferze. Więcej informacji na: : www.bapp.be