Każda firma, która chce sprostaę oczekiwaniom swoich Klientów, musi byę nastawiona na stały rozwój, a rozwój oznacza zmiany. ORIENTGIFT Polska Sp. z o.o. wchodzi w kolejny etap swojej działalności. Dochowuję
c tradycji naszej firmy chcemy zaakcentowaę zachodzę
ce w niej przemiany, dlatego nadaliśmy firmie nowę
, czytelnę
i prosta nazwę oraz zmieniliśmy logo. Wraz ze zmianę
tożsamości podjęliśmy wiele działaś zmierzaję
cych do unowocześnienia struktury oraz oferty naszej firmy. Wierzymy, że zachodzę
ce w ORIENTGIFT Polska zmiany zaowocuję
wzrostem satysfakcji ze strony naszych obecnych oraz przyszłych Klientów i Partnerów.
Dlaczego ORIENTGIFT Polska ?
Nazwa ORIENTGIFT Polska powstała z kombinacji dwóch członów – dotychczasowej działalności Spółki, czyli importu z krajów ORIENTU, a więc Dalekiego Wschodu gadżetów (popularnie zwanych giftami) oraz określenia kraju powstania Spółki - Polski. Nowa nazwa pozwala na płynne przejście do funkcjonowania pod nowym szyldem, przede wszystkim jednak w sposób symboliczny łę
czy przeszłośę z przyszłościę
- wieloletnie doświadczenie firmy z jej otwartościę
na zmiany.
Nowa nazwa i logo
Nowoczesna forma graficzna logo ORIENTGIFT Polska powię
zana jest z chiśskę
tradycję
– czerwony znak oznacza PRZYJAśšś - wskazuje kierunek przemian firmy – oferowanie nowoczesnych technologii w zakresie produkcji upominków reklamowych niestandardowych zleceś oraz wykorzystywania nowoczesnych technik sprzedaży w połę
czeniu z przyjaznym, partnerskim nastawieniem w kierunku Klienta. Kolory czarny i czerwony to tradycyjne kolory ORIENTU - czarny wyraża wyrazistośę przekazywania ważnych treści, czerwieś jest odzwierciedleniem otwartości na Klienta oraz symbolizuje ciepło, czyli przyjazne nastawienie do każdego Klienta.
Szereg pozytywnych zmian
Przed nami wiele wyzwaś oraz zwię
zanych z tym zmian maję
cych na celu jeszcze lepszę
organizację relacji z dotychczasowymi i przyszłymi Klientami i Partnerami.
Kluczowe zmiany to między innymi:
- HOT ANSWER – odpowiedź na wszystkie typowe zapytania w 24 godziny,
- Elastycznośę w przygotowywaniu indywidualnych, nietypowych produkcji w oparciu o sprawdzone technologie i eksperckie doświadczenie,
- Najkrótsze w branży terminy realizacji zamówieś,
- Wprowadzenie trzyetapowego systemu kontroli jakości,
- Oferowanie (najniższych) atrakcyjnych cen na rynku przy zachowaniu wysokiej jakości,
- Wprowadzenie nowego programu lojalnościowego dla Partnerów, z którymi wspólnie nadal będziemy budowaę pozytywne relacje biznesowe.
Z kim współpracujemy ?
Niezmienna pozostaje - sprawdzona przez lata - zasada współpracy: OBSśUGUJEMY WYśęCZNIE AGENCJE REKLAMOWE I DYSTRYBUTORÓW upominków reklamowych. Nie obsługujemy KLIENTÓW OSTATECZNYCH.
Zmiana, a konsekwencje prawne
Nowa nazwa Spółki nie zmienia jej statusu prawnego. Zmieniona została jedynie nazwa i wzór logo firmy, co nie pocię
ga za sobę
konsekwencji materialno - prawnych w stosunkach z kontrahentami, czy partnerami handlowymi oraz nie wpływa na dotychczasowe zobowię
zania Spółki i zawarte umowy. ORIENTGIFT Polska Sp. z o.o. posiada te same numery: KRS, REGON, NIP, które obowię
zywały Spółkę pod nazwę
KEBACK Sp. z o.o. Wszystkie pozostałe dane spółki - numer konta bankowego, numery telefonów oraz adres - pozostaję
bez zmian. Dodatkowo uruchomiliśmy dla Paśstwa nowę
domenę i witrynę internetowę
: www.orientgiftpolska.pl , choę stara witryna www.keback.pl nadal działa. Niezmiennie będzie aktywna strona www.logoband.pl
Personel
Do Paśstwa pełnej dyspozycji w zakresie fachowego doradztwa pozostaję
niezmiennie;
- Maciej Dembiśski – Prezes Zarzę
du, dyrektor zarzę
dzaję
cy.
- Tomasz Lubaczewski – grafik, projektant, fotograf,
oraz zespół nowych pracowników
- Dominika Zaję
c - Szefowa działu sprzedaży - Sales Manager,
- Anna Rymarzak - Specjalista d/s obsługi Klientów na zewnę
trz - outdoor sales,
- Małgorzata Konarska - dział administracji oraz wsparcie działu sprzedaży - administration and sales force,
Co jeszcze ?
To jedynie przedsmak dalszych zmian, o których będziemy rozmawiaę z Paśstwem podczas zbliżaję
cych się targów REMA DAYS, na które już dziś serdecznie zapraszamy. Otrzymaję
tam Paśstwo nasz nowy katalog ORIENTGIFT, który z miłę
chęcię
oddamy w Paśstwa ręce podczas jego premiery w dniach 6-8 lutego 2008 roku na wyżej wymienionej imprezie branżowej.
Cel
Naszym strategicznym celem jest przy Paśstwa pomocy utrzymanie pozycji lidera w tym niszowym i bardzo wymagaję
cym segmencie.
Gorę
co zapraszamy do dalszej współpracy !