Log in English Polski

PIAP publishers

Jan. 11, 2021, 10:08 a.m.

KATALOG PIAP 2021

Nowa edycja katalogu PIAP to zbiór profesjonalnych uczestników rynku reklamowego. W nowej rzeczywistości starajmy się współpracować i pomagać sobie nawzajem. Pamiętajmy, że życie nie stanęło w miejscu, nie ma pauzy, więc z optymizmem sięgajmy w przyszłość. Rynek zweryfikuje nas i rozliczy, dlatego działajmy najlepiej jak potrafimy tworząc dobre kampanie, projekty i rzeczy. Katalog powstaje w momencie, w którym Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna kampanię promocyjną na rzecz upominków reklamowych pod hasłem : Odmrażamy upominki reklamowe, w której będziemy promować produkty jako #SuperRzecz-y. Mam nadzieję, że nasze wysiłki, starania i działania przyczynią się do pobudzenia działów marketingu i marketerów, aby uzmysłowić im jak istotne są relacje, a w nich różne „rzeczy” w domyśle upominki reklamowe, produkty i gadżety, które tworzymy i z których korzystamy w ciągu roku.

see more download catalogue see online
Jan. 3, 2021, 10:14 a.m.

GAZETA PIAP 18/2021

Ten numer Gazety PIAP miał być już bez celebryty w koronie, ale niestety nowa rzeczywistość tak mocno daje się we znaki, że tematy, chcąc nie chcąc, krążą wokół tego, jak poukładać pracę w dobie pandemii. Po raz kolejny, oby ostatni, chcemy dostarczyć Państwu praktycznych informacji m.in. o tym, jak zorganizować bezpieczną pracę w biurze, jak zarządzać pracą zdalną, jak wygląda rynek nieruchomości biurowych i jaka jest jego przyszłość, jak prowadzić sprzedaż i komunikację z klientem zupełnie on-line. Wracamy także do tematu targów branżowych, które jako namiastka „normalności” czekają w blokach startowych. Dowiecie się także co nieco o nowej kampanii PIAP, która już niebawem będzie skutecznie odmrażać upominki reklamowej, po czasie gospodarczej, ogólnej stagnacji.

see more download catalogue see online
Sept. 1, 2020, 7:52 a.m.

GAZETA PIAP 17/2020

Pandemia koronawirusa dla wszystkich firm z branży stała się potężnym hamulcem, co do tego nie ma wątpliwości. Ale wiele firm w branży reklamowej czy eventowej w imponujący sposób wykorzystało nieoczekiwaną próbę sił. O tym jaką perspektywę nowych możliwości otworzyła społeczna kwarantanna, jak zmieniła relacje między uczestnikami rynku, jakie innowacyjne narzędzia rozwinęła, przeczytacie w najnowszym numerze Gazety. Sytuacja związana z epidemią wymusiła dużo nagłych zmian, ale w przestrzeni biznesu zachodzą też subtelniejsze ewolucje, wynikające m.in. z przeobrażeń społecznych. W numerze zastanawiamy się więc, jak zmienia się podejście m.in. do upominków reklamowych. Przyglądamy się także roszadom biznesowym, które w czasie pandemii wzmocniły szczególnie niektóre branże, bo warto wiedzieć gdzie najintratniej poszukać potencjalnego zleceniodawcę.

see more download catalogue see online
May 1, 2020, 8:08 a.m.

GAZETA PIAP 16/2020 WYDANIE ONLINE

Ekonomiści twierdzą, że kryzys przechodzi średnio co 7 lat. Można było więc w najbliższej przyszłości spodziewać się tąpnięcia, ale koronawirus spadł na światowe gospodarki dosyć niespodziewanie. Zahibernował biznesy, odizolował rodziny, zmienił DNA świata, porozstawiał po kątach polityków największych mocarstw. Branża artykułów promocyjnych mocno odczuła jego niszczycielską siłę, jednak już od pierwszych obostrzeń narzucanych przez rząd zaczęła intensywne działania. Nowy numer Gazety PIAP jest skoncentrowany na bieżących problemach całego rynku reklamy. Dowiecie się w nim jakie działania podjęła Izba w imieniu całej branży, jakie wsparcie płynie z Tarczy Antykryzysowej, jakie wypowiedzenie dla pracownika może zmniejszyć skutki kryzysu, a także o niesamowitej akcji #SuperBohater.Koniec kwietnia przynosi jeszcze umiarkowany optymizm, ale agencja DDB w swojej analizie przewiduje, że ludzie po epidemii będą chcieli odreagować, poczuć wolność, nadrobić zaległości towarzyskie.

see more download catalogue see online
Jan. 2, 2020, 8:39 a.m.

KATALOG PIAP 2020

Szanowni Państwo, Na przekór magii cyfr, świętujemy już 13. edycję katalogu PIAP! Z roku na rok PIAP staje się silniejszy, dzięki nowym członkom, coraz większemu zaangażowaniu firm oraz świeżym pomysłom na rozwój. Izba skupia się mocno na integracji firm członkowskich, co owocuje większą konsolidacją w stowarzyszeniu i staje się impulsem do ciekawych inicjatyw. W minionym roku PIAP po raz kolejny stanął do walki o podniesienie limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków. Od lat jest to jeden z najważniejszych postulatów w branży. Swoje racje PIAP przekazał w piśmie do Podsekretarza Stanu Pawła Gruza, z prośbą o uwzględnienie ich w konsultacjach podatkowych.

see more download catalogue see online
Jan. 2, 2020, 8:34 a.m.

GAZETA PIAP 15/2020

Po pracowitym końcu roku w branży już mamy pracowity początek. Jak świeże bułeczki wychodzą z drukarń nowe katalogi specjalnie na sezon targowy, nowe oferty, strategie. W PIAPie także dużo nowego, oprócz kolejnych firm członkowskich, rodzą się świeże pomysły m.in. na rozwiązanie kwestii uciążliwych przepisów dotyczących nieodpłatnego przekazywania upominków. O tym, że przedsiębiorcy muszę podążać na smyczy prawa wszyscy wiemy. W gazecie znajdziecie więc Państwo informacje jakie regulacje obowiązują w zakresie sprzedaży produktów w opakowaniach.

see more download catalogue see online
Sept. 1, 2019, 12:01 p.m.

GAZETA PIAP 14/2019

We wrześniu cała branża reklamowa pracuje już na pełnych obrotach. Skończył się czas urlopów, klienci planują święta, eventy, szkolenia, tworzą plany marketingowe już na kolejny rok, a co za tym idzie – szukają upominków. Pracowita jesień to na tym rynku norma, żniwa pełną parą. Dorzucamy do tego kilka stron inspiracji i branżowej wiedzy, która, mamy nadzieję, wzbogaci Państwa w tym intensywnym okresie. Polecamy artykuł dotyczący raportu Advertising Speciality Institute, a w nim ciekawe wnioski na temat amerykańskiego rynku upominków, i nie tylko. Coraz ważniejszym argumentem zakupowym staje się ekologia, zwłaszcza w kontekście zmieniającego się prawa unijnego. Podpowiadamy jakie są alternatywy dla plastiku i szukamy eko-możliwości w branży reklamowej. Zaglądamy też na północ, żeby sprawdzić czy upominki są ważnym narzędziem promocyjnym dla Skandynawów.

see more download catalogue see online
May 1, 2019, 8:43 a.m.

GAZETA PIAP 13/2019

Jak wiosna, rozkwitamy dla Państwa nowym numerem Gazety PIAP, który zaowocował treściwą merytoryką! Ważnym tematem z punktu widzenia rozwoju sprzedaży jest galopujący e-commerce. Prześwietlając dynamikę tego sektora sprzedażowego, staramy się odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób może wpłynąć na branżę upominków reklamowych. Szukając dróg ekspansji zagranicznej, zaglądamy na kontynent afrykański i sprawdzamy jakie są szanse i zagrożenia dla eksportu materiałów reklamowych właśnie do państw Afryki.Monitorujemy kwestię transportu ADR, a więc produktów potencjalnie niebezpiecznych, których dostarczania nie podejmują się popularne firmy kurierskie. Stwarza to problem dla niektórych firm z branży, które np. dystrybuują zapalniczki reklamowe.

see more download catalogue see online
Jan. 4, 2019, 11:40 a.m.

KATALOG PIAP 2019

Upominki biznesowe, choć często niepozorne, budują relacje z klientami, tworzą świadomość marki oraz kreują jej wizerunek, a przy tym są atrakcyjnym nośnikiem komunikatów reklamowych. Bywają także znakomitym narzędziem motywowania pracowników i budowania lojalności u partnerów biznesowych. Należy pamiętać, że jakość wręczanych upominków symbolizuje jakość relacji, jaką chce się zbudować z osobą obdarowywaną. Warto zatem stawiać tylko na najlepszych producentów, dystrybutorów i agencje reklamowe, dla których obok zysku finansowego ważne jest budowanie wartościowych relacji. Więcej informacji na temat m.in. okoliczności wręczania gadżetów reklamowych, ich jakości i trwałości oraz celów do osiągnięcia za ich pomocą, znajdą Państwo w najnowszym badaniu jakościowym, które zostało zrealizowane w 2018 roku przez IPSOS na zlecenie PIAP – „Percepcja upominków reklamowych 2018”.

see more download catalogue see online
Dec. 31, 2018, 12:04 p.m.

GAZETA PIAP 12/2019

W najnowszym numerze Gazety PIAP jak zwykle praktyczna pigułka informacji branżowych. Dowiecie się między innymi o mocnym akcencie lobbingowym Izby, która po raz kolejny staje do walki o zwiększenie limitów na nieodpłatne przekazywanie upominków reklamowych, a także o ciekawej propozycji misji na targi do Hongkongu. W numerze także palący temat procedur reklamacyjnych, które dla polskich agencji reklamowych, będących w środku łańcucha dystrybucyjnego, są prawdziwą zmorą biznesowej codzienności. Co więcej, sytuacja przekłada się na wizerunek całej branży upominków reklamowych. Wychodząc poza granice, prześwietlamy belgijski rynek reklamowy a także informujemy o nowym, restrykcyjnym prawie dotyczącym opakowań, które od nowego roku zaczyna obowiązywać w Niemczech.

see more download catalogue see online

1 2 3 4 next »