Media branżowe

eppi

Magazyn eppi (European Promotional Products Industry) jest ogólnoeuropejskim czasopismem branżowym dla europejskiego sektora artykułów promocyjnych. Eppi jest dwumiesięczną publikacją, która wychodzi 6 razy w roku, począwszy od lutego. Ma nakład 10 000 egzemplarzy. Za pomocą systemu rotacji, eppi jest rozprowadzany do ponad 16 000 dystrybutorów, w tym znaczących partnerów kontaktowych, informując ich o działalności globalnej koncentrującej się na europejskiej branży artykułów promocyjnych. Każda edycja eppi służy zaspokojeniu rosnącego poszukiwania informacji w branży artykułów promocyjnych: Zakres obejmuje ludzi i spółki, produkty oraz trendy, rynki europejskie i pokazy handlowe, politykę gospodarczą UE oraz wiadomości o stowarzyszeniach.

zobacz więcej

MARKETER+

MARKETER+ to magazyn skierowany do pracowników marketingu, właścicieli firm. Celem magazynu jest podnoszenie poziomu wiedzy ze wszystkich obszarów marketingu, prezentacja dostępnych na rynku narzędzi marketingowych i przykłady praktycznego ich zastosowania. Stała współpraca z ekspertami i praktykami marketingu jest gwarancją wartościowej i aktualnej wiedzy.Każdy numer magazynu inspiruje i skutecznie wspiera marketerów w działaniach zmierzających do rozwoju marek i produktów.

zobacz więcej

Gifts Journal

Nakład: 5 000 Dystrybucja: wysyłka pocztowa do firm z branży upominków reklamowych oraz klientów końcowych. Magazyn Gifts Journal Polska to jedyny na polskim rynku magazyn poświęcony wyłącznie upominkom reklamowym. Uczestniczymy w najważniejszych wydarzeniach branżowych w kraju i za granicą, już od 2000 roku.Tytuł trafia do wyselekcjonowanej grupy dwóch odbiorców. Czytelnikami są agencje reklamowe oraz szefowie marketingu i działy zakupów największych firm w Polsce.

zobacz więcej

OOH magazine

OOH magazine skierowany jest do kadry zarządzającej i menedżerskiej odpowiedzialnej za budżety reklamowe dużych korporacji, domów mediowych, agencji reklamowych oraz przedstawicieli branży reklamowej. Kwartalnik dostarcza najświeższe wiadomości branżowe, artykuły specjalistyczne, felietony, a także na bieżąco aktualizowane katalogi firm i oferty z rynku reklamowego. Niekwestionowany lider w sektorze prasy branżowej, poświęconej szeroko pojętej reklamie.

zobacz więcej

Raport Branżowy

Raport Branżowy” to ogólnopolskie czasopismo branżowe poświęconym problematyce biurowo - szkolnej wydawane przez Agencję Wydawniczo - Reklamową MadiN. Na rynku istnieje od roku 1996. Promuje swoich klientów na kilku imprezach targowych zarówno w kraju jak i zagranicą. Publikacje zamieszczanie na łamach czasopisma to teksty powstałe w wyniku współpracy z czołowymi firmami. Informacje podawane w "Raporcie Branżowym" są uzyskane, potwierdzone przez profesjonalistów i na bieżąco uaktualniane, co sprawia, że magazyn z powodzeniem pełni rolę informacyjną i doradczą. Na łamach "Raportu Branżowego" prezentowane są bloki tematyczne, w których czytelnik znajdzie bieżące informacje na temat branży, nowości rynkowych, firm i produktów przez nie oferowanych.

zobacz więcej

Wielka Księga Reklamy i Poligrafii RemaDays - Katalog Wystawców

Nakład: 12 000 Dystrybucja: dla każdego zwiedzającego targi RemaDays Warsaw. Charakter Księgi polega na tym, że łączy w sobie zarówno zalety reklamy prasowej jak i podręcznej bazy danych. Zaproponowany podział na kategorie produktowe doskonale sprawdza się jako źródło cennej informacji. Reklamodawca udostępnia bardzo praktyczne informacje dzięki którym możliwe jest sprawne nawiązanie szybkiego kontaktu. Każdy firma publikuje również informacje o dystrybuowanych przez siebie markach oraz produktach. Wyszukiwarki pozwalają precyzyjnie odnaleźć poszukiwane firmy.

zobacz więcej

Papierniczy Świat

Magazyn skierowany do sektora Papier-Biuro-Szkoła. Nowości w ofercie, tendencje na rynku, czy zmiany prawa – to tylko przykłady rubryk i tematyki jaką porusza zespół redakcyjny. Do współpracy zaproszeni są również praktycy oraz eksperci, którzy przekładają teorię na realia w jakiej funkcjonuje branża. Obecność na licznych imprezach, kontraktacjach, targach w kraju i za granicą oraz na bieżąco ualtualniana baza wysyłek redakcyjnych i pokaźna liczba prenumeratorów sprawia, iż magazyn Papierniczy Świat jest cenionym narzędziem w komunikacji z branżą oraz poszukiwaniu partnerów biznesowych. Papierniczy Świat jako jedyny magazyn z Polski przynależy do międzynarodowego stowarzyszenia branży PBS - International Stationery Press Association (ISPA).

zobacz więcej

Świat Druku

Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. istnieje od 1993 roku. Jest członkiem Polskiej Izby Druku, członkiem wspierającym Stowarzyszenia Poligrafów Pomorskich, Sponsorem Założycielem Fundacji Rozwoju Kadr Poligraficznych, członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego, członkiem Polskiej Izby Fleksografów, członkiem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych i partnerem Programu Solidni w Biznesie. Wydaje miesięcznik branży poligraficznej „Świat DRUKU”. W celu organizacji konferencji, warsztatów i spotkań branżowych powołało „Akademię Wiedzy” (www.akademia-wiedzy.eu), której zadaniem jest stymulowanie wymiany informacji i doświadczeń. Sprawuje patronaty medialne nad imprezami organizowanymi przez firmy i instytucje branżowe.


zobacz więcej

Web Marketing Today

Insights and analysis for smaller businesses. SEO, lead generation, email marketing, conversion, social, analytics, design — much more. Trusted since 1995. www.youtube.com/user/webmarketingtoday

zobacz więcej

Marketing przy Kawie

Marketing przy Kawie to znany tygodnik internetowy o marketingu. Zawiera obszerną branżową bazę wiedzy o marketingu i reklamie. Prezentuje w sposób przystępny najbardziej aktualne zagadnienia, analizy, trendy, wyniki badań, przykłady udanych kampanii, opinie, poglądy i idee marketingowe. Gromadzi wiedzę od 2003 r. W Marketingu przy Kawie ukazały się wywiady z tak znanymi guru marketingu jak Philip Kotler, Al Ries, Jack Trout, Drayton Bird, Don Tapscott, Peter Fisk, Guy Kawasaki czy Richard Branson.

zobacz więcej

1 2 następna »