Log in English Polski

News

Znamy skład JURY Konkursu POS STARS 2017

Znamy skład JURY Konkursu POS STARS 2017

Podczas tegorocznych targów FestiwalMarketingu.pl będzie miała miejsce kolejna edycja konkursu na najlepsze display'e reklamowe - POS STARS. Już po raz dziewiąty wybrane zostaną najlepsze realizacje wśród ekspozytorów, standów i wysp handlowych.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kreacji w branży POS. Zgłoszone produkty oceniać będzie Jury złożone z profesjonalistów z branży, a realizacje będą eksponowane podczas wrześniowych targów reklamy.

- Zgłoszenia do konkursu zostały już zamknięte. Ta edycja będzie wyjątkowa, bo rekordowa, do konkursu zgłoszono 45 realizacji w 13 kategoriach. Zachęcam wszystkich uczestników targów do odwiedzenia strefy POS STARS, zwiedzający również będą mogli zagłosować na display, który im się najbardziej spodoba, realizacja z największą liczbą głosów otrzyma Nagrodę Publiczności. Decydujące głosy o wygranych w danej kategorii będą mieli jurorzy. Display z największą liczbą głosów otrzyma Grand Prix, które w tym roku premiowane jest dodatkowo PAKIETEM KORZYŚCI - mówi Magdalena Wilczak, PR & Marketing Manager w OOH magazine.

W Jury konkursu zasiądą:

Joanna Kwiczor, Busines Development Manager, SGK 

Od 18 lat w branży retail i FMCG. Pierwsze doświadczenia z zakresu NPD i kreacji brandów oraz opakowań zdobyła podczas 7 lat pracy w Jeronimo Martins, gdzie odpowiadała za rozwój produktów Private Label, a następnie pracując w tym obszarze w firmach z branży spożywczej i napojowej. Obecnie odpowiada za rozwój w Polsce usług grupy SGK - jednej z największych globalnych firm prowadzących projekty związane z kreacją, rozwojem opakowań oraz materiałów POS dla wiodących marek na świecie (m.in. Coca-Cola, Mars, Colgate – Palmolive, Ferrero, Nestle czy Pepsico).

Zbigniew Kokot - Dyrektor Reklamy Magazynu COSMOPOLITAN, Marquard Media Polska Sp. z o.o.

Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Od ponad 10 lat związany z rynkiem mediów. W ramach wydawnictwa Marquard odpowiedzialny m.in. za kreację i wdrożenie projektów Stylowy Maraton i Esquire Weekend, realizowanych w środowisku centrów handlowych. 

Agnieszka Petle - Senior Account Executive, OMD OPTIMUM MEDIA

Blisko 8 - letnie doświadczenie mediowe zdobywała w pracy m.in. dla takich reklamodawców jak Lotte Wedel, Renault, Nissan, BIC, AirBerlin, AltaModa, Eset, Shiseido, Henkel i wielu innych reklamodawców. Do jej zadań należy koordynacja pracy zespołu oraz przygotowanie rekomendacji strategii mediowych dla klientów OMD. Kampanie realizowane przez nią i przez jej zespół zdobyły szereg nagród w konkursach branżowych w tym Złote Effie za kampanie „W kuchni z Wedlem”. Klienci rok w rok doceniają wysoki poziom client service zespołu Agnieszki, nagradzając agencję najwyższymi ocenami w badaniach satysfakcji.  

Tomasz Włodarczyk - Art Director, Oglivy

Pracuje w branży reklamowej od 2006 roku. Doświadczenie zdobywał w agencjach Soda Communications, Mather Communications, Ogilvy&Mather. Od 2007 pracuje jako art director/designer Mather Communications, potem Ogilvy & Mather. Klienci: BZ WBK, Bank Millennium, Jeronimo Martins - Biedronka, Avon EMEA, Onet.pl – Zumi, PAYBACK, Polska Woda, PKN Orlen, BP, telewizja n, Philips, OBI, Jutrzenka. Główne kompetencje: Design & art direction, tworzenie zasad Corporate Identity marek. Osiągnięcia zawodowe: Srebrne i złote Effie za kampanię Biedronki. „Wszyscy Jesteśmy Drużyną Narodową”; brązowe Effie za kampanię dla "Azylu pod Psim Aniołem”; Kampania dla BZWBK z Chuckiem Norrisem; Autor kampanii społecznej „70 sekund dla Powstańców” na 70. rocznicę Powstania Warszawskiego.

Aleksandra Marchocka - Creative Director w agencji Peppermint

Absolwentka Europejskiej Akademii Sztuk w Warszawie, gdzie była podopieczną Wiktora Zina i Franciszka Starowieyskiego. Z Peppermint związana od 2013. Jako Creative Director odpowiada za pracownię graficzną agencji. Pod jej opieką znajdują się takie marki jak: Zortrax, BZ WBK i Sodexo.Zanim trafiła do Peppermint pracowała na stanowisku Art Director w agencji Netizens i jako freelancerka tworząca ilustracje, a także grafiki do gier i na potrzeby mobile. Na swoim koncie ma nagrody zdobyte w konkursach kreatywnych m.in. Kreaturę i Golden Drum Poster Award. Po pracy Aleksandra zajmuje się ilustracją – groteskową, erotyczną i makabryczną. Inspiruje ją świat baśni, słodki i brutalny, a także klasyczne pin-up girls. Jest częścią kolektywu artystów grafików Goverdose. Jej digitalowe prace funkcjonują nie tylko w internecie, ale pojawiają się również na wystawach w kraju i za granicą. Wśród nich między innymi: Illustrated Sydney – THINK Education Ultimo Campus w Sydney 2015, 30 lat Studia Ghibli – Ambasada Japonii w Warszawie 2015, 25 lat Jednostki Wojskowej GROM – Sejm RP w Warszawie 2015, Ptaki Rzadkie i Ginące – Złote Tarasy w Warszawie 2015, Pieces Project – Muzeum Włókiennictwa w Łodzi 2014, KRZY.WE – Wypieki Kultury w Warszawie 2013, ZVVYCIĘZCY – Instytut Pamięci Narodowej w Warszawie 2013, DEMONY – BWA we Wrocławiu 2012, Our Italian Inspiration - Auditorium al Duomo we Florencji 2012. 

Dr Marek Borowiński - Shop Doctor

Specjalista od zwiększania sprzedaży oraz Visual Merchandisingu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie działań wspomagających sprzedaż bezpośrednią. Ma na swoim koncie konsultacje, doradztwo, audyty i szkolenia dla wielu firm. Zajmuje się szkoleniami z technik prezentacji produktów, uczy też, jak zaaranżować sklep i skutecznie wykorzystywać wizerunek danej firmy, aby sprzedawać więcej. dr Marek Borowiński jest pierwszym polskim shop doctorem oraz propagatorem tego zawodu w naszym kraju. Jego największą pasją jest kolor i jego oddziaływanie na klienta w miejscu sprzedaży. dr Marek Borowiński jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się też w psychofizjologii widzenia, to znaczy uświadamia właścicielom jak mózg klienta odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Dr M. Borowiński z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru, oddziaływaniem kolorów na konsumentów w różnych miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych. Dr Marek Borowiński jest gościem i komentatorem wielu programów telewizyjnych i radiowych. Pojawia się między innymi między innymi w: TVN24, DZIEŃ DOBRY TVN, PYTANIU NA ŚNIADANIE TVP, RADIOWEJ TRÓJCE i wielu innych. Na co dzień prowadzi swój autorski program Shop Doctor na kanale Youtube, a już jesienią na kanale ZOOM TV ruszy jego nowy telewizyjny program; „Sklepowe Rewolucje”.

Karolina Karolczak - Merchants Director, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Posiada 15-letnie doświadczenie, które zdobywała pracując dla międzynarodowych korporacji, oraz polskich liderów rynku, gdzie odpowiadała za tworzenie i implementowanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, współtworzenie strategii przedsiębiorstwa m.in. na rynkach wschodnich. Wielokrotnie do jej zadań należało współtworzenie polityki handlowej, implementacja strategii sprzedaży, odpowiedzialność za budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami firmy oraz współpraca z producentami, dystrybutorami, sieciami handlowymi. Pracowała dla: Sephora, Levis, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova, Maspex. Ambasadorka programu "Marka jest kobietą" który jest dedykowany przedsiębiorczym kobietom szukającym realizacji w życiu zawodowym i osobistym. Prelegentka wielu konferencji poświęconych marketingowi i sprzedaży, wykładowca Silesian International Business School, autorka publikacji branżowych poświęconych mikrotrendom, zagadnieniom pricing’u behawioralnemu, strategiom sprzedaży, wysokim standardom obsługi klienta oraz budowaniu silnych marek na rynku. Stworzyła autorski system budowania i realizowania celów o nazwie #celomania – dzięki którym wiele osób osiąga swoje cele.

Marcin Powierza – Członek Zarządu Forbis Group

 Ekonomista. Absolwent ekonomii i stosunków międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych Executive MBA Academy. Ukończył program Management w kanadyjskim ICAN Institute. Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi. Przez 8 lat pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego i Dyrektora ds. Rozwoju w firmie rozwijającej salony sprzedaży marek włoskiego holdingu Max Mara. Pasjonat architektury XXI wieku oraz zastosowania w niej najnowszych technologii IT. W Forbis Group odpowiedzialny za strategię biznesową firmy oraz zarządzanie projektami.

Mateusz Laskowski – Członek Zarządu Forbis Group

Architekt. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Politechniki Łódzkiej. Od początku swojej działalności zawodowej związany z branżą retail. Od 2007 roku Dyrektor ds. Inwestycji w spółce ParadiseGroup, czołowego gracza w branży odzieżowej klasy premium w Polsce.Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy z domami modowymi grup: Burberry, Hugo Boss, Giorgio Armani, LVHM oraz Max Mara przy tworzeniu ich salonów sprzedaży. Dzięki temu skutecznie realizuje najbardziej wymagające inwestycje. Łącząc świat biznesu ze światem designu i architektury aktywnie poszukuje nowatorskich rozwiązań dla tworzenia coraz ciekawszych koncepcji dla branży retail. Od początku istnienia Forbis Group odpowiedzialny za pion projektowy oraz współodpowiedzialny za bieżące operacyjne zarządzanie spółką w zakresie project managementu.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach targów FestiwalMarketingu.pl

 


powrót do listy