Log in English Polski

News

Startuje rejestracja na III edycję Konferencji MARKETING MIX

Startuje rejestracja na III edycję Konferencji MARKETING MIX

Tematem przewodnim tegorocznej już III edycji konferencji Marketing MIX będzie BUDOWANIE RELACJI. 

- Każdej firmie zależy na pozyskaniu nowych klientów. Jednak w biznesie jest jeszcze jedna ważna rzecz – pozyskać i zatrzymać. Wszyscy chcieliby pracować z klientem stałym i lojalnym. Nie będzie to jednak możliwe bez wytworzenia między firmą, a klientem długotrwałej relacji, która będzie oparta na wzajemnym zaufaniu - mówi Magdalena Wilczak PR & Marketing Manager w OOH magazine.

Uczestnicy konferencji będą mieli niepowtarzalną okazję wysłuchania prelekcji prowadzonych przez wybitnych i znanych. Na scenie zobaczymy Dorotę Wellman, Pawła Tkaczyka oraz Tomasza Przewoźnika. Osoby, dla których budowanie relacji to coś naturalnego, podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem.

Wydarzenie skierowane jest do agencji reklamowych, pracowników działów marketingu oraz do dostawców usług i produktów reklamowych.

MARKETING MIX to także:

Networking – możliwość przeprowadzenia indywidualnych spotkań w komfortowych warunkach.

Wiedza – okazja do wymiany doświadczeń z ponad setką uczestników.

Inspiracja – kreatywne case study.

Narzędzia – praktyczne rozwiązania marketingowe, dzięki którym będziesz o krok od konkurencji!

Tematyka wystąpień:

Dorota Wellman - Relacje z klientem - jak je zbudować, utrzymać i wspólnie osiągnąć sukces, a do tego jeszcze się lubić?

- Jak być kreatywnym, a nie przesadzić z oryginalnością?
- Dlaczego nie zawsze klient ma rację? Sztuka znajdowania złotego środka.
- Szacunek i zaufanie. Jak się poznać i kształtować długotrwałe relacje?
- Dialog jako podstawa sukcesu.
- Higiena relacji - otaczanie się właściwymi ludźmi.
- Czy przyjaźń i biznes to dobre połączenie?

Paweł Tkaczyk - Ten dowcip trzeba umieć opowiedzieć, czyli o budowaniu wartości za pomocą opowieści.

Opowieść o produkcie, usłudze, firmie czy marce jest dobra, kiedy spełnia trzy warunki. Po pierwsze, jest zrozumiała dla odbiorców. Po drugie, ci ostatni widzą w niej wartość, za którą są gotowi zapłacić. Po trzecie w końcu – opowieść skłania do podjęcia konkretnej akcji. Osiągnięcie każdego z tych trzech celów wymaga innych technik i metod, a… to jeszcze nie wszystko. Atrakcyjna opowieść niesie ze sobą coś, co nazywamy walutą społeczną – to klucz do budowania relacji partnerskich za pomocą opowieści. Jak to wszystko pogodzić i zaimplementować w swoim marketingu? O tym na wykładzie.

Tomasz Przewoźnik - Dobrze jest też czasem coś dać. O sile giftów w komunikacji z klientem.

Podczas konferencji odbędzie się także ceremonia wręczenia nagród w prestiżowym konkursie na najlepsze display'e reklamowe POS STARS. Zgłoszenia do konkursu można wysyłać do końca czerwca na adres: m.wilczak@oohmagazine.pl. Konkurs na najlepsze display'e reklamowe organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach FestiwaluMarketingu.pl. Więcej informacji o konkursie TUTAJ.

Liczba miejsc na konferencję jest ograniczona. Rejestracja TUTAJ.

Więcej informacji na stronie www.marketingmix.com.pl lub u Magdaleny Wilczak m.wilczak@oohmagazine.pl

Sponsorzy Platynowi: Happy GiftsSEKKO, Partnerzy Strategiczni: EXPO XXI Warszawagiftsonline.plFiesta Catering, Partnerzy Techniczni: TMSSSilent Sound,  Patroni Medialni: OOH event!OOH magazine.

 


powrót do listy