Aktualności

II edycja Konferencji Marketing MIX już za nami

II edycja Konferencji Marketing MIX już za nami

Jak komunikować własną markę? Jak będą wyglądały sklepy przyszłości? Dlaczego reklama kosmetyków jest przyszłością dla farmaceutyków? Jak tworzyć kreatywne rozwiązania marketingowe? Tego wszystkiego i jeszcze więcej, mogli dowiedzieć się uczestnicy drugiej edycji konferencji Marketing MIX.

Wydarzenie zgromadziło ponad 120 słuchaczy, znaleźli się wśród nich dyrektorzy i przedstawiciele działów marketingu znanych firm z branż docelowych takich jak: NIVEA Polska, Elfa Pharm, VALEANT Pharmaceuticals International, Polpharma, Dr.Max, DOZ, Silesian Pharma, QN A. Dral, Uniphar, Estee Lauder Poland, AVON COSMETICS, Sephora, Oriflame , Farmona, Bell, Klinika La Perla, PGF Urtica, ICB Pharma, Medi-Sept, JOHNSON & JOHNSON, Biogened, Seboradin, Oceanic, NOREL Dr Wilsz, Unipharm, L'biotica, Boiron, INGLOT, URGO POLFA, Merck, Nustela, Mary Kay, Astoria, Polska Grupa Farmaceutyczna. Uczestnikami konferencji były także agencje reklamowe, które na co dzień pracują z klientami z tychże branż.

Doświadczeni prelegenci: Marcin Gieracz, Olaf Dąbrowski, Piotr Orliński, Natalia Hatalska, Zbigniew Kokot, Alicja Cybulska i Paweł Tkaczyk w swoich wystąpieniach poruszyli niezwykle istotne tematy, które spotkały się z żywym zainteresowaniem ze strony uczestników.

Zaraz po wydarzeniu na redakcyjną skrzynkę od zaciekawionych słuchaczy spłynęło sporo zapytań o możliwość udostępnienia treści wykładów. Uczestnicy przesyłali także podziękowania i pozytywne opinie na temat wydarzenia m.in.:
- Bardzo serdecznie dziękuję za możliwość wzięcia udziału w konferencji Marketing Mix. Były to wartościowe wykłady, z mojego punktu widzenia – szczególnie Natalii Hatalskiej i Alicji Cybulskiej, świetna wiedza i profesjonalizm w opracowanych prezentacjach. No i do tego świetna oprawa organizacyjna. Dziękuję za zaproszenie na konferencję. Zarazem składam gratulacje - organizacja była na piątkę, a program niezwykle interesujący – pisała Anna Nalazek z A&N BRAND INNOVATION.

Organizator zadbał także o profesjonalną oprawę całości wydarzenia, które nie mogłoby się odbyć bez wsparcia partnerów:

Partner Strategiczny: Expo XXI Warszawa, www.giftsonline.pl

Catering: Fiesta Catering

Produkcja i koordynacja techniczna całego projektu: Focus Light Team

Dostawa i realizacja multimediów: M-Sound
Dostarczenie sceny i scenografia sceny : Czwarta Ściana Scenografia
Nagłośnienie: TMSS

Prowadzenie: Adela Warać
Hostessy i obsługa recepcji: M-Duo Models
Partnerzy: Brill AV Media, Confetti System, Appachance, Imprero, Fiesta Catering, Focus Light Team, Forum Evential
Aplikacja: Conferenz

Partnerzy Medialni: OOH magazine, OOH Event, Marketing przy kawie, NowyMarketing, AD Monkey, Kosmetologia Estetyczna
Sponsorzy nagród: Cross, Gino Rossi, Swarovski, Simple, Zakład Galanterii Skórzanej STEFANIA, Harvest, Sagaform, PWN

Torby reklamowe: Drukarnia Awih

Smycze: GRADO

Konferencja odbyła się w ramach 8. edycji FestiwalMarketingu.pl w Expo XXI Warszawa.

Zdjęcia z konferencji zobacz TUTAJ.

www.marketingmix.com.pl


powrót do listy