Aktualności

Znamy Jury tegorocznej odsłony konkursu POS STARS

Znamy Jury tegorocznej odsłony konkursu POS STARS

Podczas tegorocznych targów będzie miała miejsce kolejna edycja konkursu na najlepsze displaye reklamowe – POS STARS 2016. Już po raz ósmy wybrane zostaną najlepsze realizacje wśród ekspozytorów, standów i wysp handlowych.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kreacji w branży POS. Zgłoszone produkty oceniać będzie Jury złożone z profesjonalistów z branży, a realizacje będą eksponowane podczas wrześniowych targów reklamy. W tym roku w Jury konkursu zasiądą:

  1. Alicja Cybulska, Strategy Director Havas Media.
  2. Magdalena Czaja, CEO San Markos oraz wiceprzewodnicząca prezydium Komisji Etyki Reklamy,
  3. Olaf Dąbrowski, Dyrektor Zarządzający Goldenberry Group Sp. z o.o.,
  4. Marcin Gieracz, CEO&Strategy Director, Rubikom Strategy Consultants,
  5. Zbigniew Grzeszczuk, członek zarządu PIAP,
  6. Łukasz Gumowski, creative partner Agencja Plej,
  7. Zbigniew Kokot, menadżer ds. projektów specjalnych magazynów HOT MODA i PLAYBOY Polska,
  8. Katarzyna Lipska-Konieczko, Redaktor Naczelna OOH magazine,
  9. Roman Szymanda, Kierownik Działu Category Management, SCA PR Polska sp. z o.o. (Intermarché),
  10. Paweł Wielkopolan, Menedżer ds. Rozwoju, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB,
  11. Marcin Wojciechowski, Franchise Operation Controller MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Display’e będą oceniane w 12 kategoriach tematycznych: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Display’e kartonowe, Display’e naladowe oraz Przemysł. Spośród zgłoszonych projektów Jury wybierze najlepsze realizacje, a jedna, z największą liczbą głosów otrzyma Grand Prix. Jak co roku, swoje typy wybiorą także zwiedzający targi.

– W tym roku stawiamy również na wyjątkową oprawę wydarzenia. Galą wręczenia nagród odbędzie się drugiego dnia targów, podczas konferencji Marketing MIX skierowanej dla branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Statuetki wręczymy na scenie z udziałem widowni złożonej z dyrektorów marketingu, przedstawicieli agencji reklamowych oraz domów mediowych. Konkurs stał się tak prestiżowym wydarzeniem, że wymaga także odpowiedniej scenerii – mówi Robert Załupski, Dyrektor Marketingu OOH magazine.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach targów FestiwalMarketingu.pl.

www.festiwalmarketingu.pl

 


powrót do listy