Log in English Polski

News

Znamy Jury tegorocznej odsłony konkursu POS STARS

Znamy Jury tegorocznej odsłony konkursu POS STARS

Podczas tegorocznych targów będzie miała miejsce kolejna edycja konkursu na najlepsze displaye reklamowe – POS STARS 2016. Już po raz ósmy wybrane zostaną najlepsze realizacje wśród ekspozytorów, standów i wysp handlowych.

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kreacji w branży POS. Zgłoszone produkty oceniać będzie Jury złożone z profesjonalistów z branży, a realizacje będą eksponowane podczas wrześniowych targów reklamy. W tym roku w Jury konkursu zasiądą:

  1. Alicja Cybulska, Strategy Director Havas Media.
  2. Magdalena Czaja, CEO San Markos oraz wiceprzewodnicząca prezydium Komisji Etyki Reklamy,
  3. Olaf Dąbrowski, Dyrektor Zarządzający Goldenberry Group Sp. z o.o.,
  4. Marcin Gieracz, CEO&Strategy Director, Rubikom Strategy Consultants,
  5. Zbigniew Grzeszczuk, członek zarządu PIAP,
  6. Łukasz Gumowski, creative partner Agencja Plej,
  7. Zbigniew Kokot, menadżer ds. projektów specjalnych magazynów HOT MODA i PLAYBOY Polska,
  8. Katarzyna Lipska-Konieczko, Redaktor Naczelna OOH magazine,
  9. Roman Szymanda, Kierownik Działu Category Management, SCA PR Polska sp. z o.o. (Intermarché),
  10. Paweł Wielkopolan, Menedżer ds. Rozwoju, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB,
  11. Marcin Wojciechowski, Franchise Operation Controller MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Display’e będą oceniane w 12 kategoriach tematycznych: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Display’e kartonowe, Display’e naladowe oraz Przemysł. Spośród zgłoszonych projektów Jury wybierze najlepsze realizacje, a jedna, z największą liczbą głosów otrzyma Grand Prix. Jak co roku, swoje typy wybiorą także zwiedzający targi.

– W tym roku stawiamy również na wyjątkową oprawę wydarzenia. Galą wręczenia nagród odbędzie się drugiego dnia targów, podczas konferencji Marketing MIX skierowanej dla branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Statuetki wręczymy na scenie z udziałem widowni złożonej z dyrektorów marketingu, przedstawicieli agencji reklamowych oraz domów mediowych. Konkurs stał się tak prestiżowym wydarzeniem, że wymaga także odpowiedniej scenerii – mówi Robert Załupski, Dyrektor Marketingu OOH magazine.

Konkurs na najlepsze ekspozytory organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach targów FestiwalMarketingu.pl.

www.festiwalmarketingu.pl

 


powrót do listy