Log in English Polski

News

Filtruj:


2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007

Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień


June 5, 2020, 8:24 a.m.

24-25 września, czyli Packaging Innovations 2020 w nowej odsłonie

Tegoroczna edycja Targów Packaging Innovations odbędzie się w dniach 24-25 września 2020 w Centrum EXPO XXI Warszawa. Będzie to jedna z pierwszych imprez targowych w tzw. „nowej rzeczywistości”. Z pewnością stoją przed Organizatorem liczne wyzwania, gdyż targi zrealizowane będą zgodnie z wytycznymi, nad którymi aktualnie pracuje Ministerstwo Rozwoju w porozumieniu z Polską Izbą Przemysłu Targowego. Jesteśmy jednak przekonani, że targi branżowe są najlepszą receptą na ożywienie gospodarki!

Natura nie znosi próżni! Aktywny udział w targach to szansa na wzmocnienie pozycji firmy na rynku. Kontakty biznesowe przyspieszają rozwój każdej dziedziny gospodarki, ułatwiając dostęp do wiedzy i rynkowych nowości.


see more
June 4, 2020, 10:28 a.m.

Nadzwyczajne i Sprawozdawcze Walne Zebranie Członków PIAP

Dnia 28 maja br. w Kętach odbyły się Nadzwyczajne oraz Sprawozdawcze Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Spotkanie ze względu na obecną sytuację, wywołaną epidemią COVID-19 odbyło się w innej, aniżeli dotychczas formule. W tym roku zrezygnowano ze spotkania Członków PIAP w formie integracyjnej. Podczas Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych dokonano zmiany statutu stowarzyszenia polegającej na wydłużeniu kadencji obecnych władz stowarzyszenia o 1 rok. Na spotkanie przybyło część reprezentantów Zarządu, przewodniczący Komisji Rewizyjnej PIAP oraz Dyrektor Biura Zarządu PIAP, Członkowie Izby przekazali również swoje głosy za pośrednictwem pełnomocnictw. Podczas Sprawozdawczego WZC PIAP zatwierdzono sprawozdanie finansowe, sprawozdanie z działalności Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych za 2019 rok, omówiono główne plany na 2020/2021 i zrealizowane zadania w 2019 roku, udzielono również absolutorium dla wszystkich Członków Zarządu, który działał w okresie sprawozdawczym 01.01.2019 - 31.12.2019 roku.

Więcej informacji Członkowie PIAP otrzymają w czerwcu br. (udostępniona zostanie dokumentacja z obu zebrań).

 

 


see more
June 4, 2020, 10:07 a.m.

FestiwalMarketingu.pl - Trzeba działać! Pozytywne przesłanie dla branży marketingowej

Na biurkach agencji reklamowych i działów marketingu klienta końcowego pojawiło się właśnie nowe wydanie „OOH news”. W numerze optymistyczne spojrzenie w przyszłość w kontekście targów i rozmowy z ekspertami o tym, co dalej w branży reklamy.

Wśród rozmówców najnowszego wydania znalazł się Davide Odella, członek Zarządu EXPO XXI Warszawa, który podkreśla, że musimy nauczyć się żyć i pracować po epidemii, w nowej rzeczywistości, a branża MICE musi powrócić na swoje normalne tory.Bartosz Bieszyński, koordynator grupy TUgether, potwierdza te słowa i dodaje, że za wszelką cenę musimy odbudować popyt na eventy. Eksperci z branży marketingowej i reklamowej dzielą się z czytelnikami przemyśleniami o tym, jak zmieniła się branża reklamowa w czasie pandemii, w numerze także przegląd nastrojów przedstawicieli branży POS.


see more
June 4, 2020, 9:38 a.m.

#bezpiecznetargi

Czy targi mogą być bezpieczne? – to jedno z najczęstszych pytań zadawanych przez wystawców jak i  odwiedzających po ogłoszeniu przez Rząd kolejnego etapu odmrażania ograniczeń. Pracownicy Targów w Krakowie ostatnie tygodnie poświęcili na opracowanie standardów dla wydarzeń, które odbędą się w nowych warunkach sanitarnych. Jedno jest pewne - przy zachowaniu odpowiednich procedur będzie bezpiecznie i komfortowo.

Na wstępie trzeba powiedzieć jasno. Odmrożenie targów w przypadku praktycznie każdej branży przyniesie liczne korzyści, m.in. ułatwi odbudowanie przerwanych łańcuchów dostaw i kontaktów. Dziś wystawcy odczuwają realny brak możliwości prezentacji produktu czy promocji marki przed fachową publiką. A ta publika, czyli zwiedzający, łakną kontaktu z nowościami branżowymi, chcą móc porównać produkty i technologie.  Dlatego tak ważny dla całej gospodarki jest powrót do spotkań branżowych. Dzięki wypracowanym procedurom bezpieczeństwa jest to możliwe.


see more
June 3, 2020, 12:59 p.m.

"Soft Touch za pół ceny" w ramach nowej strony www. Premier Group

Z dniem 01 czerwca b.r. Premier Group uruchomił nową stronę www. Ciągły rozwój firmy oraz wprowadzanie nowych produktów wymusiło zmianę serwisu www. Obecna wersja, bardziej elastyczna i przyjazna użytkownikowi, przekazywać ma również więcej niezbędnych treści. Z okazji uruchomienia nowej strony Premier Group oferuje swoim klientom kampanię pod tytułem "Soft Touch za pół ceny". W ramach tej akcji do 01.09.2020 wszystkie zlecenia na powłoki Soft touch zostaną objęte 50% rabatem. Dotyczy to powłok na każdym z produktów z naszej oferty. Ponadto wprowadzono rabat 20% na model kubka Colorado.

Drugim sektorem produkcji w Premier Group są świece zapachowe. Pragniemy się pochwalić że z racji uruchomienia nowej linii do produkcji, znacznie udało nam się obniżyć ceny, zwiększając jednocześnie wydajność naszej produkcji. Serdecznie zapraszamy do współpracy - mówi Maciej Pasternak,Członek Zarządu Premier Group.

www.PremierGroup.pl


see more
June 1, 2020, 1:07 p.m.

Atrakcyjne ceny polo dostępne w IES POLSKA

Dystrybutor odzieży Fruit of the Loom oraz Russell oferuje rabat na wybrane koszulki polo do 3 zł taniej/szt.! Klienci mogą wybrać modele spośród produktów bawełnianych (100%) oraz domieszek (65% poliestru/35% bawełny). Koszulki idealnie sprawdzą się do sitodruku oraz haftu. Promocja trwa do 27 czerwca.

Fruit of the Loom: https://www.iespolska.pl/promowane.aspx

Russell: https://www.iespolska.pl/Promowane-.aspx


see more
May 29, 2020, 1:19 p.m.

Pier Luigi | stonebook OTWIERA SEZON KALENDARZOWY 2021

Marka Pier Luigi jak co roku zaskakuje ofertą, która wzbogaca jak i inspiruje Państwa do kreowania wizerunku Waszych firm. Wśród nowości utrzymanych w dominującym trendzie ekologicznym możemy znaleźć gadżety wykonane z pszenicy, bambusa, papierowe okleiny z certyfikatem FSC, jak i papier stworzony z trawy, który tym samym dołącza do znanego już Państwu ekologicznego papieru z kamienia marki stonebook.

Nowe materiały, kreatywne szycie, efektowne złocenia to tylko namiastka pełnej oferty zaprezentowanej w najnowszym katalogu na rok 2021, który można pobrać na stronie producenta.

www.ksiazkowekalendarze.pl


see more
May 29, 2020, 9:10 a.m.

PAR BAKUŁA ponownie zaskakuje branżę reklamową

To już trzeci miesiąc PAR BAKUŁA wychodzi z ciekawym pomysłem, który ma pomóc agencjom reklamowym w pracy z klientami i zainspirować do działań odbudowujących sprzedaż sprzed pandemii. Cały czerwiec będzie trwała akcja pod hasłem „Branżowe inspiracje”, czyli pomysły na konkretne promocje z gadżetami reklamowymi pod kątem wybranych branż. Każdy tydzień poświęcony jest na inny temat, a akcja przekłada się nie tylko na banery na stronie www, ale także na cotygodniowe mailingi, promocję na Instagramie i LinkedIn. Dodatkowo PAR BAKUŁA kontynuuje cotygodniowe spotkania w postaci webianrów dla wszystkich chętnych agencji reklamowych. Spotkania są darmowe i nie tylko pokazują gadżety, ale dają możliwość agencjom porozmawiania wspólnie w sieci, wymiany komentarzy oraz pomysłów na sprzedaż. Pięć tygodni pięć intrygujących tytułów spotkań:


see more
May 25, 2020, 9:03 a.m.

Ministerstwo Finansów odpowiada PIAP

PIAP wraz Kancelarią TAX-LEX w styczniu tego roku w swoim piśmie zarekomendował Ministerstwu Finansów zmiany, dotyczące między innymi zniesienia obowiązku prowadzenia ewidencji upominków reklamowych. Ministerstwo odniosło się do przedstawionych rozwiązań, niestety negatywnie. Swoją decyzję argumentuje m.in. zbyt dużymi kosztami dla budżetu Państwa, ryzykiem powstania „dziur w prawie” wykorzystywanych przez przedsiębiorców oraz obecną sytuacją związaną z pandemią COVID-19.

Jedną z rekomendowanych przez Izbę zmian w prawie było wprowadzenie limitu 200 zł jako kosztu reprezentacji lub kosztu reklamy, który umożliwi dokonanie odliczenia tego rodzaju wydatków bez konieczności ich kwalifikowania do ww. kosztów, o ile kwota tego wydatku nie przekroczy 200 zł.


see more
May 25, 2020, 9 a.m.

Firma PAR BAKUŁA pomaga reaktywować sprzedaż!

Od połowy marca zatrzymała się sprzedaż gadżetów reklamowych. Wiele firm zdecydowało się przeczekać ten okres, ale znalazły się także takie firmy jak PAR BAKUŁA, które mimo spadku sprzedaży zmobilizowały się i zmotywowały do intensywnych działań na rynku reklamowym. Nie mogąc odwiedzać swoich Klientów, importer stworzył cykl darmowych webinarów, które zostały przygotowane właśnie pod kątem agencji reklamowych. Co wtorek, na żywo, agencje reklamowe spotykają się on-line, żeby nie tylko obejrzeć prezentację, ale także wymienić wnioski i komentarze, porozmawiać o sytuacji na rynku i wspólnie się wspierać. Firma ma już za sobą 10te spotkanie, a nagrania na kanale youtube są udostępniane i stały się narzędziem do aktywowania sprzedaży na rynku. https://www.youtube.com/channel/UCorSbC2ELyZEwiHFkxjYn5Q/videos.


see more

1 2 3 4 5 6 next »